Ga naar inhoud


Regio Vrij maken Panasonic ST-HT75


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn Panasonic SC-HT 75 Regio Vrij maken. Nu zijn er 3 mogenlijkheden en alle drie kosten ze rond de € 75,- (soms staan ze er voor € 350,- en zelfs € 450,-) De methodes zijn:

1) Een Upgrade/Service DVD of CD

2) Een Factory Afstandsbediening

3) Een Modchip

Heeft iemand hiermee ervaring wat het beste is?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


Optie 4. Voor 88 euro zo'n merkloos DVD spelertje kopen. Hoef je ook niet te knoeien.

 

Waarom zou je overigens nog regiovrij willen?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwaar je geagiteerde reactie? Waarom zou je voor 75 euro of meer gaan klooien in je installatie met alle risico's op storingen en verlies van garantie terwijl je voor een paar centen meer een leuk speelgoedje koopt dat ook nog eens SVCD kan afspelen?

 

Regiovrij is toch al niet echt zinvol meer tenzij je bewust uit een andere regio DVD's gaat halen. De videotheken mogen geen video's uit andere regio's meer verhuren. Bovendien staan de laatste films op internet.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...