Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hei

 

ik heb windows xp en masterA 2 programmer.windows xp bij de chipcat3.00xp on modus 1 altijd problemen doen.altijd deze bricht geven {setcommstate function failed} ( win error code:87 )als ik modus null doen dan werkt goed.maar ik will modus 1 gebruiken.wat moet ik doen.kan iemand helpen mij a.u.b

Geplaatst:

Je kunt bij configuratie van Chipcat (hamer icoon) de clock instellen op 6MHz (= mode 0 op Mastera) of 3.5 MHz (= mode 1 op Mastera). Je kunt ook de speed varieren en hier mee spelen.

 

Zover als ik weet moet je bij gebruik van windows XP altijd 6MHz (= mode 0 op Mastera) gebruiken.

Geplaatst:

Heb zelf ook wel eens dat soort probleempjes gehad.

 

Zat bij mij ook in de Firewall die de boel aan het verneu*en was. Maar Brandmuurtje uit en klaar is Klara. <img src="/ubbthreads/images/graemlins/laugh.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/laugh.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/laugh.gif" alt="" />

Geplaatst:

hi

 

bedank voor informatie <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smirk.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...