Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
volgens mij moet je de coalkeeper eerst ff uitzetten, daarna naar activate loader mode, moet werken!

Dat 3 keer er in en er uit heb ik nog niet werkend gezien.

Groet,

Lafrance


Als ik probeer de goalkeeper uit te doen gebeurt er niks(ik druk op OK) hij blijft gewoon op on staan <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />
Geplaatst:

Jongen..........je bent in de maling genomen. De cam die je hebt is niet te programmeren zgn: kidkam. De enige manier is,de flash lossolderen en een toshibatc58fvb160 terugzetten ipv de mbm29lv800. Waarschijnlijk heb je 128kb ram, dus dat moet ook vervangen worden(issi sram). Anders kun je het schudden geloof me.

Geplaatst:
Citaat:
Jongen..........je bent in de maling genomen. De cam die je hebt is niet te programmeren zgn: kidkam. De enige manier is,de flash lossolderen en een toshibatc58fvb160 terugzetten ipv de mbm29lv800. Waarschijnlijk heb je 128kb ram, dus dat moet ook vervangen worden(issi sram). Anders kun je het schudden geloof me.


Ik heb het geprobeerd met 3 module's waarvan 1 MM(orgineel), 1 Viacces(oude) en de mijne gewoon. Het is niet gelukt. Misschien ligt het aan mijn 5300 <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />
Geplaatst:

Je zegt dat de module niet in dreamload gaat. Gaat de originele wel in dreamload?

 

 

ps: 3x module in en uit de ontvanger helpt niet altijd. De software wordt dan niet gewist.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...