Ga naar inhoud


Tetracrypt 1.0 verwijderen


Aanbevolen berichten

ik had een vraagje namelijk ik heb een Humax 5300 met een CAM met de volgende gegevens daarop:

Tetracrypt 1.00

Crypto = 602

Tetracrypt.Irdeto/Beta

Fun 4 kaart

+ Magic Module programmer.

 

Ik wil graag mijn module activeren zodat ik Tetracrypt 1.0 eraf kan halen en dan Penta 1.09 erop te zetten. Maar via de receiver zelf kan ik hem niet in dreamload zetten hij gaat steeds terug naar Tetracrypt 1.0, wat kan ik hieraan doen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Reciever aan zetten en naar ci menu gaan

Dan module 3 keer in en uit rteciever halen en dan hoort hij in dreamload te staan.

Je kan ook in het ci menu op het ci slot gaan staan waar de MM in zit dan een enter geven.

Je komt dan in een volgend menu waar je kan aangeven : prepare for loading klik daar op en reboot je reciever je zal nu zien dat je MM in dreamload stand staat en je er dus een andere crypt versie in kan doen

sccs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat geprobeerd met 3 keer aan en uit ook met de reboot maar hij springt steeds weer terug naar Tetracrypt 1.0 ik heb het wel 100 keer gedaan. Wat moet ik nu doen??

 

Daarnaast kom ik met de Magic Module Loader oook niet ver hij geeft steeds de foutmelding unable to connect to module. Ik heb trouwens Win XP.

 

met vriendelijke groet

 

en bedankt voor de moeite.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaart eruit en dan 3 keer tuner aan / uit zetten.

 

Je kunt ook 3 keer de cam er 3 keer in en uit doen terwijl de tuner aanstaat. Laatste keer controleren door status van de cam op te vragen. Als het goed is geeft hij dan ivm tetracrypt dreamload aan. Dan en alleen dan kun je pas connecten met de module dmv de magicprogrammerinterface.

 

Succes.

 

P.S. Ik had hetzelfde nl met mijn Magic en de ID-Digital ci20-e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kaart eruit en dan 3 keer tuner aan / uit zetten.

Je kunt ook 3 keer de cam er 3 keer in en uit doen terwijl de tuner aanstaat. Laatste keer controleren door status van de cam op te vragen. Als het goed is geeft hij dan ivm tetracrypt dreamload aan. Dan en alleen dan kun je pas connecten met de module dmv de magicprogrammerinterface.

Succes.

P.S. Ik had hetzelfde nl met mijn Magic en de ID-Digital ci20-e


Ik heb dit meerdere malen gedaan maar hij springt steeds weer terug naar Tetracrypt. Bestaan er geen andere manieren om de module in dreamload te zetten?

met vriendelijke groet en weer hartelijk dank voor de moeite.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Je hebt een module die maar een keer geprogrammeerd kon worden of hiervan is de loader uitgeschakeld.

Er is een zendig geweest van deze modules.

WAT JE OOK DOET DEZE KUN JE NIET LEEGHALEN OF HERPROGRAMMEREN.

 

mvg,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet gewoon werken. Cam ZONDER kaart er drie keer uit en in het Camslot stoppen met de ontvanger aan!!!

 

Kunt ook TUX2.3 voor de 5300 in je ontvanger zetten. Als je je email adres in de PM zet zal ik hem kunnen forwarden.

 

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij moet je de coalkeeper eerst ff uitzetten, daarna naar activate loader mode, moet werken!

 

Dat 3 keer er in en er uit heb ik nog niet werkend gezien.

 

Groet,

 

Lafrance

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...