Ga naar inhoud


Aston 1.04


Gast

Aanbevolen berichten

35 providers en 280 kanalen<BR>en dat allemaal voor niets.<BR>moet je nog even een zooi key´s<BR>bij elkaar schooien en kijken maar.<BR>jongen wat een niveau.<P>pff dat lucht op.<BR> <BR>Sjefke

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry Ptje<P>Ik werd even boos, moet ik niet meer doen.<BR>sommige mensen willen voor het minste nog<BR>geen moeite meer doen.<BR>waarom gaan ze zelf niet eens aan de gang,<BR>en komen ze er niet uit dan kan je het nog<BR>vragen.<BR>maar ja het zal wel aan mij liggend dat ik<BR>die dingen niet snap.<P>Groetjes sjefke.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjefke ga ff lekker manneke pis over zijn bek pissen als je niets interesants te melden hebben <BR>hoeveel providers hij aan kan is een heele normale vraag vuile vieze klootzak <BR>zo dat wou ik ff kwijt<BR>robbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by robbie:<BR><B>Sjefke ga ff lekker manneke pis over zijn bek pissen als je niets interesants te melden hebben <BR>hoeveel providers hij aan kan is een heele normale vraag vuile vieze klootzak <BR>zo dat wou ik ff kwijt<BR>robbie</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>@robbie hoe dan ook dit wat jij hier doet is onacceptabel, we blijven hoe dan ook hier vrijgewaard van scheldwoorden en dit soort berichten!<BR>Sjefkes reactie was niet in de aard van de strekking om deze reaktie te ontvangen. ondanks dat er een normale vraag werdt gesteld als hoeveel providers een aston 1.04 kan bevatten.<P>Ik zal bij de admin om een officiële waarschuwing voor dit gedrag vragen,laat dit zeker als een waarschuwing gelden voor mensen die hier ook op willen reageren<BR>Irritaties in berichten mogen echt wel voorkomen en zijn normaal. <BR>Maar we blijven met ons allen in dit board wel beleefd!!<P><BR>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).<P><p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 28-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vernam van een invoerder dat de Aston V1.04 de laatste leveringen zouden zijn van Aston. Eens uitverkocht zou die nieuwe versie komen zonder flashgeheugen. Heeft hier iemand ook dergelijke beweringen gehoord?

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de nieuwe Aston CI wordt gebruik gemaakt van dezelfde hardware als voor de irdeto Euro CI !<BR>Simpelweg komt dit er op neer dat de irdeto Euro CI dus is om te programeren naar een Seca 1.04 ! smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste d0xt3rCb wat is dit nu krijg IK een waarschuwing <BR>Moet je dan maar alles pikken in het leven <BR>waarom krijg onze sjefke geen waarschuwing<BR>die begint toch met stom gelul<BR>robbie<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robbie je hebt inderdaad de eerste waarschuwing te pakken. Daarover valt niet te discuseren.<P>Dat mensen af en toe een antwoord geven dat irritatie opwekt dat zien we vaker en ik verzoek ook Sjefke dat niet te doen. Maar als alle gebruikers met scheldwoorden gaan reageren dan vervallen we weer in een situatie van een paar maanden geleden en dat willen we niet hebben.<P>Scheldwoorden zijn uit den boze op dit board ook als dit als reactie voortkomt op een posting die irritatie opwekt.<P>@ Paperclip <P>Het was me inderdaad bekend dat de Aston 1.04 gebaseerd was op het nieuwe Euro CI principe. Dat houdt dus inderdaad in dat als je de goede soft zou hebben je van een Euro CI alle soorten coderingsCI's kunt maken die je maar wilt hebben. Vraag nu aan jou is (zeker omdat je dichter bij dat vuur zit wat betreft CI's proggen dan wij) is er al software daarvoor tot iemands beschikking??<P>@ Joost<P>Inderdaad komt het erop neer dat de 1.03 niet zomaar is om te proggen naar de 1.04 omdat deze andere componenten bevat. Maar wat niet is kan nog komen misschien. Wie weet dat er iemand de soft van de 1.04 kan vertalen naar een progje welke de 1.03 wel aan kan.<P><BR>Satwatcher<p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 28-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit maakt mij toch wel ff kwaad als je altijd mensen help en door zon sukkel een waarschuwing krijgt <BR>Dit is en was dan gelijk mijn laatse replay<BR>Voor alle mensen die ik in het verleden geholpen hebben het was leuk op dit board !maar dit slaat werkelijk alles <BR>tot ziens maar weer <BR>admin gooi mijn passwoord er maar gelijk uit<BR>ik wil niets meer met dit board te maken hebben<BR>Groeten robbie<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

de aston 1.04 werkt niet goed in een nokia 9600 je moet hem steeds hand matig resseten<BR>in het menu. daar heeft de 1.3 geen last van.<BR>ik heb 2 aston modules geprobeerd maar dat hielp niets ze blijven de zelfde fout aan geven terwijl ze het in de humax wel goed doen.het ligt mischien aan de software van<BR>ulie.<BR>gr gert <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Paperclip:<BR><B>Voor de nieuwe Aston CI wordt gebruik gemaakt van dezelfde hardware als voor de irdeto Euro CI !<BR>Simpelweg komt dit er op neer dat de irdeto Euro CI dus is om te programeren naar een Seca 1.04 ! smile.gif</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>En impliciet zeg je daarmee ook: deze versie 1.04 past niet op de 1.03. Of zie ik dat verkeerd ? (Die laptop heb ik namelijk wel...)<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...