Ga naar inhoud


snel naar 'reservering'


TangoBravo

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik de nieuwe firmware geladen. Vooral de reserveringen vind ik een hele verbetering. Alleen blijf ik het onlogisch vinden dat je via een aantal menustappen pas bij de reserveringen kunt komen, via <menu> dan een aantal stappen omlaag naar Harde Schijf, en dan naar Reserveringen, of naar Opnemen, en daar helemaal omlaag naar Reserveringen.

 

Al met al zou ik het veel logischer vinden als je op je AB een knopje zou hebben om het menu reserveringen te openen, of dat het de eerste optie onder het menu zou zijn, het is per slot van rekening toch een Topfield 4000 PVR?? waarbij de letters PVR toch voor Personal Video Recorder staan? Nu lijkt het maken van tijdgestuurde opnamen meer iets wat ze er later bijgeplakt hebben.

 

Of ik moet iets over het hoofd zien?

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad, dit vind ik ook erg onlogisch. Wanneer je een reeds opgenomen programma wilt bekijken kun je die wél selecteren d.m.v één druk op de knop (de toets met twee streepjes boven de groene en gele toets) op de afstandsbediening. Ze hadden daar bijvoorbeeld ook een optie (bijv. rode toets) kunnen toevoegen zodat je vanuit het afspeelmenu direct een reservering kunt doen. Ze hadden sowieso het reserveringsmenu moeten integreren in het afspeelmenu, lijkt me veel logischer.

 

Hopelijk verandert dat nog eens in een nieuwe firmwareupdate

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...