Ga naar inhoud


Aston 1.04


Gast

Aanbevolen berichten

Dag allemaal !!!<P>Kan inderdaad ook bevestigen dat de "nieuwe" Aston 1.04 perfect werkt met GW etc. Heb de boel getest in combinatie met een Humax 5400, CAM lijkt zelfs wat stabieler tijdens het zappen !!!<P>PS Is er al iemand die een oplossing heeft voor het Irdeto C+ & PW probleem op 1 GW'tje, zoja dan horen we dit denk ik graag<P>Prettige jaarwisseling,<P>MAX2AUDI<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had de vraag reeds gesteld in vorige topic, maar deze is "closed", daarom hier weer: Naar verluidt zou de Aston V1.04 spoedig uitverkocht zijn en volgt hierop de V1.05 (???) zonder flash memory. Roddels of niet? Weet hier iemand of dit klopt?

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na van wat ik heb begrepen van een aantal satdealers zal er voldoende aanvoer zijn van de nieuwe EUROCI Aston Seca CI. Een grote partij staat bij de douane te wachten om Nederland in te komen maar gezien de feestdagen zal dat pas in het nieuwe jaar gebeuren.<P>De CI die nu uitgeleverd wordt is de 1.04 versie echter ik heb al iemand gesproken die volgens zijn zeggen een Aston CI met de 1.07 versie in zijn handen heeft gehad en die heeft bepaalde vergrendelingen. Zo zou deze bijv geen wafers en atmels willen happen en zou er landgebonden vergrendelingen zijn ingebouwd.<P>Nogmaals Aston is wel meer aan het goochelen geweest met versies met zeer beperkte oplages maar ik heb er nu twee bestelt en binnen gekregen en die waren allebei de 1.04 versie. Deze waren overigens vrij makelijk bestelbaar en waren tegen een redelijke, niet een supergoedkope overigens, prijs te verkrijgen.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gemiddelde prijs hoort zo rond de 275 en 350 gulden te liggen. <P>Maar 399 is een beetje boven de prijs maar als je hem echt wilt hebben en zeker wilt zijn van de 1.04 versie misschien nog wel te doen.<P>Hoorde van een gebruiker dat inmiddels al de 1.07 versie te koop wordt aangeboden in sommige winkels. <P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heeft die winkelier geen goede inkoopsprijs bedongen...<P>De prijs van deze CI hoort gewoon tussen die twee waarden uit te komen. Op dit moment waarschijnlijk tegen de hoogste waarde omdat hij nog beperkt leverbaar is.<P>Ik zelf heb hem al aangeboden gekregen voor bijv 349. <P>Maar als je als winkelier al inkoopt voor 300 piek ja dan moet je om een goede bedrijfsvoering te hanteren inderdaad echt voor boven die richtprijs verkopen. Maar dat vind ik dan meer een inkoopsfout van deze ondernemer.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het al vroeger gemeld op een gesloten topic. Ik heb een paar Aston V1.04 kunnen bemachtigen, maar met een Strong SRT4375 schijnt er dan toch een probleem te zijn.<BR>Eenmaal is het mij gelukt die module aan de praat te krijgen. Nu krijg ik telkens de melding "CI module aan het initialiseren" en wachten helpt niet. Ik heb het op 3 strong tuners geprobeerd, doch zonder resultaat. Heeft er iemand raad voor mij?<BR>Thanks

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan hem inderdaad ook niet bij mijn Strong 4375 goed aan de gang krijgen. De 1.00 die ik ook heb liggen die gaat daarop echter wel goed.<P>Het initialiseren van de CI duurt met de 1.04 meer dan 4 minuten en bij elke overzetten naar een ander station duurt het weer 4 minuten..<P>Echter op de Hummer is de 1.04 echt super...<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nokia 9600 heeft er ook moeite mee als je hem aanzet doet hij het niet inhet menu staat<BR>dan cam is of ci error je moet hem dan via het menu resetten dan doet hij het wel.<BR>maar dat moet je steeds doen als je hem weer aanzet.ulie zal de software mischien nog wel aanpassen voor de aston 1.04<BR>gr gert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Ik wil ook even reageren op de prijs die satwatcher noemt.<BR>Ik heb en dat is vanaf het begin dat de Aston te koop is nog nooit een CI aston het zei een versie 1.00 of 1.03 onder de prijs van F 249,- excl de BTW in kunnen kopen.<BR>En dan heb ik het over diverse groothandels.<BR>Verder zal het me echter worst wezen wat dat ding kost 3 , 4 of 500,- als je zo'n ding persee wilt koop je hem toch wel, ik tenminste wel.<P>Groeten Toon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier niet de discussie aan waar men wel of niet het goedkoopste kan inkopen dat moeten mensen maar voor zichzelf bepalen. Overigens sta ik in de genoemde prijzen net echt alleen van CP noemde in een inmiddels gesloten topic dacht ik ongeveer dezelfde adviesverkoopprijzen voor die CI's.<P>Echter Toon de eerste Aston CI die ik kocht, aankoopbewijs heb ik hier nog voor me liggen was voor 299 inclusief bij een normale satdealer en gekocht als consument en dat niet met een extra korting of zo...<P>Ben inderdaad net zo als jij iemand dat als ik iets wil hebben het me dan ook niet zoveel kan uitmaken of hij net iets boven of onder de gangbare prijs ligt of niet.<P>Satwatcher<p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 31-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...