Ga naar inhoud


lypsync video


freaky

Aanbevolen berichten

mischien dat er meer mensen met hetzelfde probleem zitten als ik een film vanaf mijn harde schijf zit te kijken loopt het geluid niet meer in de pas met wat ik zie op de tv overigens als ik heel kort (1sec) terugspoel dan loopt het weer synchroom ik gebruik een maxtor 40gig 7200trpm die overigens niet op de lijst staat maar wel een "goede" voeding iemand nog tips

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb hetzelfde probleem.

vaak heb ik dit ook met TuxVision en soms ook als ik gewoont tv zit te kijken met de dreambox.

 

ook ik heb een HDD (20GB, Maxtor 2B020H1) die niet op de lijst staat, maar wel goed werkt zonder aangepaste voeding.

domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde probleem met de maxtor 4R080L0 (80GB) met externe voeding. Maar sinds afgelopen vrijdag heb ik de voeding van mijn dreambox aangepast. En de heb ik de nieuwe traveller erin gezet, en sindsdien geen problemen meer. Wat ik had, was de eerste tien minuten liep het synchroon, en daarna begon het geluid ongeveer 1 seconde te vroeg. En met voor of achteruit spoelen liep hij weer even goed, en na tien minuten begon het weer opnieuw.

 

Succes, want ik vond het aardig irritant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens orginele images. Ik heb zelfde problemen gehad met traveller images. Met Orignele images en images met nieuwe enigma heb ik bijna nooit last. Ik kan rusting een uur kijken zonder lipsync problemen. Een enkele keer wil het wel eens niet lipsync lopen en kan het op zelfde manier oplossen.

 

Met originele images is het probleem echt niet irritant. Treed nooit op tijdens TV kijken, en zelde bij afspelen.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

4FR,

 

Ik had jou bericht niet goed gelezen. Ik zie nu dat jij GEEN problemen meer hebt met traveller images. Voor de andere probeer eens originele ik zag duidelijk verschil. Moet ook vertellen dat ik laatste traveller niet heb geprobeerd.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...