Gast Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 Paniek voor niets: Ik heb met canaldigital gebeld, omdat ik nog een extra abbonnement wil nemen. Men vertelde me daar vriendelijk, dat ik gewoon het normale (is dus oude bedrag) betaal voor seca 2, ook als je het over een paar maanden betaalt. Dus paniek kost je extra geld (prijzen die hier en op andere boards worden gevraagd zijn dus veelal buiten proportie).
Satwatcher Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 Natuurlijk is de prijs die je voor seca 2 betaald gelijk als die van nu. Alleen of jij heeft de vraag verkeerd gesteld of aan de andere kant hebben ze het verkeerd begrepen. De seca1+ kaart die je in de toekomst koopt koop je niet meer bij canal + maar bij een officiele dealer. Deze koopt de kaart in tegen ongeveer de huidige prijs van een smartcard echter hij moet dan wel de kosten van verzending op zich nemen en moet die dingen vooruit betalen. Dealers zijn er ook om op dingen die ze verkopen geld te verdienen dus de verwachte verkoopprijs van een nieuwe seca 1+ kaart zal zo rond de 80 euro uitkomen. Als je nu een kaart koopt bij canal + betaal je rond de 50 euro. En als je je kaart laat registreren voor 23 maart as ben je verzekerd van een nieuwe gratis smartcard voor seca 1 +. Satwatcher ---------------------------------------
Gast Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 "Absoluut, absoluut...." Nog even gebeld met canaldigitaal. Je kunt in de toekomst (de nabije, dus na 23 maart) je kaart nog steeds telefonisch bestellen, je hoeft de dealer dus niet als tussenpersoon te nemen.
rienk Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 maar blijft een feit dat de kaart toch duurder is dan de oude Rienk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen