Theo50 Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Hallo, Graag hulp voor het volgende. Ik ben overgestapt van Chipcat op ***geen-reclame***.Als je weet hoe je een kaartje moet programmeren (met dank aan Duwgati) is het best een goed programma. Ik denk alleen wel dat het misschien iets sneller kan. Bij configuratie staat maximal write error op 100 en de expert mode staat niet aangevinkt kan ik hiermee of met andere door mij niet opgemerkte veranderingen nog winst halen? Bij Chipcat moest ik onder xp met 6 Megahertz werken, die instelling ben ik met ***geen-reclame*** nog niet tegen gekomen.Graag tips hoe ik mijn instellingen kan verbeteren. Groet Theo50.
Markve Geplaatst: 21 maart 2003 Geplaatst: 21 maart 2003 Theo Ik heb ook een tijdje met ***geen-reclame*** gewerkt maar nu gebruik ik masterburner. Dit ziet er ongeveer hetzelfde uit maar werkt voor mij een stuk sneller. Je kunt het programma bij dugawati vinden. Groeten Mark Mark
Theo50 Geplaatst: 21 maart 2003 Auteur Geplaatst: 21 maart 2003 Bedankt voor de tip, ik kan bij Duwgati wel de gebruiksaanwijzing vinden, maar ik kan het programma kan niet vinden. Er staat dat ik dat in het archief kan vinden. Ik kan het archief echter niet vinden! Theo50
Tonskidutch Geplaatst: 22 maart 2003 Geplaatst: 22 maart 2003 Als je het aan de praat hebt... hoef je niks meer te proberen om het eventueel sneller te krijgen want dat zal je niet lukken... (de instellingen in expert mode zijn prima als je ze op default laat) dus als het werkt - dan gewoon een beetje geduld hebben en je hebt een heerlijk stabiel proggie... cheers Je Veux Zaz
Theo50 Geplaatst: 22 maart 2003 Auteur Geplaatst: 22 maart 2003 Dat is wat ik wilde weten. Het is inderdaad een stabiel programma met haast geen errors. Ik zit inderdaad liever een minuutje langer en dan in één keer goed, dan het vier keer over moeten doen na de zoveelste error. Bedankt voor de reactie, Theo50
Markve Geplaatst: 22 maart 2003 Geplaatst: 22 maart 2003 Theo kijk eens onder download bij duwgati daar staat masterburner bij. Mark
Theo50 Geplaatst: 22 maart 2003 Auteur Geplaatst: 22 maart 2003 Het is gelukt ik heb het gevonden. Ik kreeg vanmiddag een blanco pagina bij downloads, maar nu stond er een hele lijst met software en Masterburner was er één van. Bedankt voor de tip. Theo50
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen