Ga naar inhoud


loggen met wallbanger


Aanbevolen berichten

Wie heeft de nieuwe versie van wallbanger met seca al aan het draaien met de aston 1.03.Zoja wat zijn dan de instellingen die je gebruikt.Ik krijg henm n.l nog niet draaiende.Ik komniet verder danProcessing reset.Wie helpt

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Henkie,<P>Heb hier wallbanger prima aan het draaien in de aston 1.03 in combinatie met humax5400. Aan de configuratie van wallbanger heb ik niets gewijzigt loopt als een trein hier. Misschien gewoon de reciever eens resetten ??? of season eens in en uit halen.<P>Succes,<BR>exDumber<p>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: exDumber ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even uit een mailtje geplukt, mischien heb je er wat aan<P>Grtz. Kees.<P>Subject: Re: Re: Wallbanger Tango 2.0 + IRCI 5400 + ASTON 1.03 ====> NOT WORKING ! WHY?!?!?<P>On Sat, 03 Feb 2001 22:14:05 -0000, you wrote:<P>><BR>> Please checkmark on 'All instructions','Log instructions',tune for<BR>> 3-5 minutes to the channel and send me the log file.<P>Got it working now Rob. sorry for the false alarm.<BR>parity = even, data = 8, stop = 2<BR>custom baud rate of 9700.... does not like 9600 strange ehhh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het nog steeds niet werkend.Ik log op een echostar 3000 met aston 1.03.Ik kom niet verder als processing reset. Met windecrypt geen enkel probleem.Ik heb met wallbanger dezelfde instellingen als met wyndecrypt dus dat kan het probleem niet zijn.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook aan het proberen met wallbanger te loggen maar zonder succes.<BR>Gebruikte hardware: strong8000 seasons2.<BR>Ik krijg met de originele mguard-file en met mijn aangepaste mguard-file dezelfde melding: find new key, met het rode kruis.<BR>Daarna gaat het beeld op zwart.<P>Alle hulp is welkom.<P>B.v.d. SatKlungel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...