trust Geplaatst: 13 december 2004 Geplaatst: 13 december 2004 Citaat: Prik dan ook even met jou handycam op de IR-ontvanger in de Sat-receiver. Ik ben zeer benieuwd. Hier ontstaat een leuk misverstand , die Handycam is een Sony Video 8 camera , waarmee je het IR-licht wel kunt zien . Jij doelt waarschijnlijk op een scoop , nou die heb ik dus ook maar bij gehaald . De pulshoogte op IR oogjes in de Nokia zijn zowel met de org. AB (3.64) als met een gemodif. AB (4.43) even hoog , maar de Nokia reageerd niet op Remote ID 1 (4.43) Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
trust Geplaatst: 13 december 2004 Geplaatst: 13 december 2004 Citaat: @trust dus het werkt bij je ? Het gedeelte met de AB wel , maar de Nokia wil niet reageren . Je zou toch aannemen dat die DVB versie met Sandra-soft (Menu- het progje met de afwijkende frequenties erin heeft zitten . Ik heb van een lid (ik meen Tech) ooit bevestigd gekregen (helaas mailbox geleegd) dat hij het werkende heeft gehad . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 13 december 2004 Geplaatst: 13 december 2004 dan hoop ik dat die zich meldt en misschien nog wat details herrinnerd krijn
trust Geplaatst: 28 februari 2005 Geplaatst: 28 februari 2005 Nog steeds geen reaktie (zelfs niet op m'n PM) Een andere vraag waar ik mee zit , naast de IR ontvanger (IP22) zitten nog 2 IR diodes (DA 09/10) , waar zouden die voor zijn ? automatisch inschakelen VCR bij timer-opname ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen