Gast Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Hallo allemaal Als je het zwarte sticker eraf haald dan merk je dat het een ITV kaart is van sky dus. hebben wij meer info over deze ouwe sky kaart? Slasher
EL PIÑO Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Als je het zwarte sticker eraf haald dan merk je dat het een ITV kaart is van sky dus. ITV was juist de grote concurrent van Sky, en zijn failliet gegaan. ITV gebruikte Seca Mediaguard 1 onder licentie van C+ Technologies. C+ heeft de kaarten van ITV nu opgekocht en er Seca Mediaguard 1+ van gemaakt... Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Bigfoot Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Ze waren juist failliet gegaan omdat hun kaarten met SECA 1 massaal gehackt werden (en gekloond). Raar dat SECA 2 op deze kaarten draait....
Littlesat Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Graag foto hier van kaart zonder sticker..... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
EL PIÑO Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Citaat: Ze waren juist failliet gegaan omdat hun kaarten met SECA 1 massaal gehackt werden (en gekloond). Raar dat SECA 2 op deze kaarten draait.... Nou, behalve dat hadden ze sowieso nauwelijks abonnee's (reactie op dat) maar werden ook nauwelijks de ontvangers verkocht, dus er was weinig animo voor.. 't is toch niet zo gek dat S1+ er op draait, IMO.. Ze kunnen die kaarten ook programmeren zoals ze willen, ik kan toch op een goldcard secafiles zetten, en morgen irdeto... Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Roelie Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Denk je niet dat er een geheel nieuwe processor op zit?
EL PIÑO Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Ik *denk* het niet nee, dat is namelijk niet nodig, het zou wel kunnen maar vrij onlogisch zijn. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Roelie Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Dus als dat waar is dan hebben we nu een paar honderdduized oude kaarten die we in high programming mode kunnen proberen te zetten. Om zo de software uit te lezen. Als dat gelukt is zetten zetten we een nieuwe kaart in High programming mode en dat lezen we de V1+ software uit. Volgens mij is de nieuwe kaart echt veel krachtiger hoor.
EL PIÑO Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Het is natuurlijk wel een heel andere kaart dan de oude C+ kaart hè, dat kun je ook zien aan de chip.. Ik weet het trouwens niet zeker, maar zou dit niet de al gemaakte Seca1+ kaarten zijn die ITV zou gaan gebruiken, maar waar ze nooit aan toegekomen zijn omdat ze failliet gingen? Dat lijkt me logischer. Overigens kun je hem best uitlezen, maar dan heb je nog geen rythme en kun je er weinig mee. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Satwatcher Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Deze kaarten zijn inderdaad al gemaakte seca1+ kaarten voor ITV. De zender is in financiele problemen gekomen doordat het echt helemaal open lag en er dus te weinig betalende kijkers waren. Men heeft dit proberen te takkelen door als eerste over te stappen naar seca/mediaguard 1+. Men heeft daar inderdaad ook een order laten over uitgaan alleen heeft men met het bedrijf niet kunnen redden zodat deze kaarten in principe nog over waren. Overigens gaan de geruchten dat deze kaarten voordat ze door C+ zijn uitgegeven niet alleen met een stickertje zijn voorzien maar ook met de laatste versie kaartsoft. Dit op bepaalde bugjes die er waren in de oude kaarten in deze kaartversie dicht te zetten. Satwatcher ---------------------------------------
Gast Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 @EL PINO Dit wat ik al eens eerder had gezegt dat ik bijna ook zeker weet dat een v1 kaart ook de codering v1+ aan moet kunnen ...tis aleen superencryptie. met een paar veranderingen... julie kennen dat toch nog wel van d2mac ? daar werd ook regelmatig gesproken over superencryptie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen