Ga naar inhoud


seca2 xtreme


Gast edsad

Aanbevolen berichten

Als leek wil ik graag het volgende weten:

 

Kan ik een origineel seca2 kaartje werkend in mijn xtreme stoppen? Dus: werkt seca2 op de UCAS module?

 

 

Newbie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor de digix is er nieuwe ucas software gekomen..

Met deze update zal de seca 2 kaart werken..

Zonder deze update dus niet..

 

Het updaten van de ucas software moet met een ucas programmer gebeuren of even langs je dealer gaan om de nieuwe ucas software te laten laden.

 

Weet niet of het ook geld voor de xtreme ontvangers maar hou het even in de gaten..

 

Het bovenstaande geld natuurlijk niet als je penta 1.09 software draaid.. dan moet een seca 2 kaart gewoon werken

 

Greetzzz

 

Ringo

Link naar reactie
Delen op andere sites

in een Xtreme werkt de seca2 kaart tot nu toe perfect, zowel met Penta 1.09 alsook met Tetracrypt 1.00. er is dus beeld.

 

Diegene die echter zegt dat de seca2 kaart 100% werkt in één ontvanger (van welk merk dan ook) praat mischien wel voor zijn beurd.

De seca2 kaart welke we allemaal krijgen van C+ is namelijk al voorzien van een maandcode 0E, waarop direct beeld te zien is.

Als men straks de pulsjes naar de kaart gaat sturen, moeten we nog zien of de kaart ook AU werkt in alle ontvangers, dit geld zowel voor Xtreme en verwanten, alsook voor alle gepatchte philips, strong, pioneer etc.

 

Nog even afwachten dus.

 

Fenzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...