Ga naar inhoud


digiturk


Gast

Aanbevolen berichten

stel je voor als digiturk kaartje hebt abonement is afgelopen stuk of 5 van die kaarten wat kan ik er mee?

en hoe ( PM ) me pls

 

 

hyundai1000ir + magicmodule+funcard+masteraCRD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een nieuw abo op afsluiten, verder helemaal niets. Of je moet ermee willen gaan kwartetten.

Als je kaartje het eenmaal doet kan je er van alles mee, even de zoekfunctie gebruiken dan kom je een heel eind verder.

Als je echt informatie uit eerste hand wilt hebben zal je toch op de diverse Turkse boards verder moeten lezen.

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

paketten openzetten en met een blokker ertussen even kijken of ze het nog doen. Let er wel op dat je de kaart ALLEEN met een blokker in de ontvanger stopt. zonder blokker = dode kaart.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet toch de risico nemen. Dus kaart eerst zonder blocker in de receiver stoppen.

Want sommige kaarten zijn tijdelijk deactief. Als dat het geval is dan meot je toch de kaart zonder blocker in de receiver stoppen. Bijvoorbeeld kanaal op Showtv (wel showtv die in de DT pakket zit) zettten. Kaart in de receiver en ongeveer 10 minuten wachten, Krijg je beeld dan is de kaart aktief. Geen beeld is de kaart dood.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...