Gast Geplaatst: 2 mei 2003 Geplaatst: 2 mei 2003 Heren, Ik ben bezig met het proberen te proggen van een pace 501g4. Het programma start op en begint te lopen maar na ± 10min. Stopt het en verschijnt er het volgende : 2 schoppen en de letters sÿc,waarbij aan de c een haakje zit. Weet iemand wat dit is of wat ik fout doe? LAterz brace
Murdock Geplaatst: 2 mei 2003 Geplaatst: 2 mei 2003 Wat geeft de ontvanger in het display aan? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 In de display verschijnt bij opstart dl daarna begint hij te downloaden en vervolgens een zendernummer en geeft die weer op de tv. Voordat hij tv beeeld geeft staat er searching for default frequence maar ( maar dit is dacht ik normaal bij opstart)
scarlette Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 kan me herrinneren dat ik dat ook heb gehad.(2 schoppen etc.) werkte met win 98. programma moest onder dos werken en daar zat ergens de fout. oplossing weet ik niet meer. zou zeggen,zoek daar eens naar een evt. oplossing groeten,scarlette humax 5400,xcam, Vu+Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen