Ga naar inhoud


Nieuwe card reparatie methode


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo<BR>Ik heb het hier te downloaden script geprobeerd, maar er gebeurt niks schokkends. Volgens de FAQ moet er na enkele minuten resultaat zijn, hier dus niet. Lijkt mij hetzelfde als het bekende icard script, die 18 uur minimaal nodig heeft?<BR>Ik laat hem nog wel een tijdje aan staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Moet je even kijken wat hij allemaal doet. Waarschijnlijk gaat hij voortdurend van stap 12 tot 24 en weer terug. Als dat zo is dan is de kaart niet goed voorbehandeld, genuld en gefffd. Als alles goed gaat is het binnen no time goed gebeurd<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik probeer dat nog es, moek hem eerst weer kapot maken frown.gif<BR>Nouja, toch de moeite waard. Mag ik vragen hoe het eigenlijk precies werkt? Waarom gaat het nu zoveel sneller? Er staat geen uitleg ; achter de regels, zoals bij andere scripts, en van die codes kan ik ook niet veel maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Script voor 0 kaarten er door gehaald. Na de tijd had ik echter een 300/400 kaart met landcode GRC. Kaart werd in cam doos (dsb9800) niet geaccepteerd. Nadat ik er een NLD 100/200 van had gemaakt wel, maar beeld blijft zwart. Hex etc. staat er allemaal op. Wat doe ik fout?<BR>kaartnummer is ook vreemd vint ik 00001234566<BR>Iemand een idee?<p>[This message has been edited by Exposure (edited 18 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, een Griek heeft aan dit script de laatste hand gelegd en daarom het script aangepast voor een griekse originele kaart.<P>Dus landencode veranderen en de prov.id's kun je gewoon laten staan.<P>Plainkey en cid's er op en kijken maar!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samplex: De reanimatiefunctie in CW is 't makkelijkst. Klik op reanimieren en dan heel snel kaart in en uit phoenix. Kan wel een tijdje duren.<P>Dus landcode veranderen in NLD, maar daar horen toch de 00 01 00 en 00 02 00 Provider ID's bij? <BR>Werkt de plainkey in CW voor multichoice/c+ nog? Ik ben nog niet zo into plainkeys, wacht ff op een "user friendly" plainkey FAQ. Ik zal es ff rondzoeken voor plainkeys in crd vorm etc. Bedankt voor de hulp!<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh? smile.gif <BR>Nouja, de kaart werkt ieg niet in een echostar dsb9800, en idd ook niet in een pace. Ik heb het oude, 18 uur script eens aan het werk gezet, zien hoe dat gaat. Als ie morgen nog niet klaar is doe ik het gewoon weer "ouderwets" met de 17 stappen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het bekende icard script icardrepair_12 40 uur laten draaien zonder enig resultaat, hij blijft stap 22 tm 58 doorlopen zonder enig erfolg.<BR>De teller onder in het windootje liep van b5<BR>33 xx to b5 85 xx. maar geen geldige serial hex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...