Ga naar inhoud


Nieuwe card reparatie methode


Gast

Aanbevolen berichten

Huh? <P>Nou, als je een kaartje hebt bewerkt en de pace geeft een melding dat ie em niet accepteert dan gooi ik er die crd over. \<BR>(kaartje werkt dan WEL in de MM!)<BR>Bijvoorbeeld als je plainkeys hebt geschreven. Ik dacht dat dat allang bekend was. <BR>r0<BR>01 02 07 00 00 20 FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook hier geen resultaat ne 37½ uur het repair script. Ook het ClearBuffPace.crd helpt niet. Voor de 17 stappen heb ik de komende week weinig tijd, maar ik ben bang dat ik het toch zo moet doen.... frown.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!<P>Degene die problemen hebben om hun ATR weer op gang te krijgen kunnen het volgende ICP met Icardpub proberen, in 99,9% werkt de kaart weer met de bekende erin en eruittruuk :-)<P><BR>001:; Irdeto Card Program (ICP) om weer ATR te krijgen<BR>002:; Kaart snel in en uit programmer halen<BR>003:; Kan wel 20 minuten duren smile.gif<BR>004:; by Satfreak<BR>005:<BR>006:RESET<BR>007:CARDINFO<BR>008:JUMP 006<BR>009:<BR>010:; <P><BR>Succes!<P>Satfreak<p>[This message has been edited by Satfreak (edited 26 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teebee,<BR>zou je het icard-scripr dat hierboven staat eens als script (attachement) naar mij toe<BR>willen mailen want repair_acs12 werkt echt niet. Na 40 uur moet je toch resultaat hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar Nils kun je wel een attachement uitpakken dan :n <BR>Copy en paste van dit board is te moeilijk?<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee: Bovenstaand script is hetzelfde als die andere, die ik al heb.<P>Laten we de vragen even bij de topic houden. Mijn probleem is dus: Na het nieuwe script, van deze site, onder Irdeto, wordt mijn kaar niet geaccepteerd in CAM receivers (Echostar dsb9800 en oude Pace)Met blokker doet ie het wel. Ligt dit aan het script, of kan er na de tijd wat aan gedaan worden. Daar ik geen ster ben in het plainkey gebeuren kan het ook zijn dat ik daarmee een fout heb gemaakt.<P>Groeten, Exposure

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik begrijp dit wel.<BR>Hoelang gaat het ongeveer duren voordat het public wordt? Het maakt toch niet zo heel veel uit, want met een wafer kan je toch ook gratis kijken. Wat is nu precies klonen? Met autoupdate, plainkey's, en open chid's kun je theoretisch toch ook alles zien?<P>Groeten, Exposure

Link naar reactie
Delen op andere sites

leest dan zelfs teebee niet meer op de duitse boards staat toch in de beginners forem van irdeto4free precies hoe je kaarten kan repareren/clonen met de clone.icp<BR>je moet de hexserial en de hexkey crypten bij een gefffte kaart alsof je een masterkey en datum hebt die bestaat uit ffffen<BR>heb een griekse clone gemaakt met de hexkey uit de picfile op deze kaart zit helaas geen abo dus worden de chanel id`s steeds uitgezet maar de keys krijgt hij netjes binnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaartje!<P>Het script is in principe zeer goed geschikt voor het repareren en clonen van kaarten echter moet je weten hoe je de hexserial en de hmk crypten moet.<P>Ik ga hier nu verder niet op in want Teebee heeft 100% gelijk, straks gaat iedereen de kaarten van zijn buurman kopieren.<P>Zodra deze informatie public word zal ik in het detail vertellen en demonstreren hoe het in zijn werk gaat.<P>Satfreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoef niemand iets uit te leggen kan dat ook niet en schaam me daar ook niet voor de<BR>op het irdeto 4free kun je lezen hoe je een kaart kan clonen heb dat zo gedaan als daar stond en dat is gelukt <BR>ieder ander zal dat ook lukken<BR>weet dat we niet allemaal zo goed kunnen zijn<BR>maar jij weet ook niet alles,<BR>wat hier boven staat over pace ontvangers en clearbufferpace.crd klopt precies ook als je te veel gerommeld hebt aan een kaart moet je dit wel eens doen om hem in een pace of grundig ontvanger te laten werken<BR>groeten blokker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals TeeBee al zegt is het erg makkelijk een scriptje over de kaart te gooien. Hier leer je dus zelf niks van. Voordeel is wel dat de kaart snel gemaakt is. Ik zal es even rondkijken op de duitse forums, maar als de tijd rijp is hoop ik de techniek van het clonen zelf te snappen.<P>Groeten, Exposure

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ondertussen al een aantal uurtjes op dat clonen te zwoegen.<BR>Maar het is nog verre van duidelijk. ;-)<BR>En dan die Duitsers met hun prachtige woorden...<BR>De ServiceKey is dat nu de plainmasterkey?<BR>Zal misschien beter gaan slapen en er morgen met een frisse kop aan beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...