Ga naar inhoud


Eepromedit versie 2.80


Aanbevolen berichten

Als ik eepromedit versie 2.80 geopend heb en ik wil dan mijn kaart uitlezen Irdeto dan geeft het programma de volgende fout melding:$ is not a valued integer.Wie weet hoe je dit op kunt lossen.Of zijn er eventueel nog andere programma,s om een goldwafer uit te kunnen lezen.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit programma loopt bij mij ook niet echt zoals 't zou moeten. Die foutmelding treed waarschijnlijk niet meer op nadat je eerst wat andere programma's uit het geheugen hebt verwijderd (bv. een paar icoontjes rechtsonder in de hoek op het scherm). Na gebruik computer opnieuw opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Jac en Henkie 1<P>Het feit dat je de eeprom niet kan lezen met epromedit ligt er volgens mij aan dat je de pic op de kaart niet met de juiste file hebt geprogd. Je moet het starterspakket uit de download maar eens binnen halen. Daar staat in de handleiding geschreven dat het alleen lukt als de pic geprogd is met de V34 file. Daarom geeft het programma waarschijnlijk de foutmelding. Ik denk zelfs dat het alleen maar lukt met epromedit v2.25. Die staat ook in de zipfile.<P>bye.<p>[ 03-02-2001: Message edited by: stefke ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...