Ga naar inhoud


Deltasat 1104 IRCI en Jokercam


Gast

Aanbevolen berichten

Het gebruik van de Deltasat 1104 IRCI en de Jokercam werkt voortreffelijk.Het omschakelen van de coderingen onderling is nog nooit zo snel gegaan.De upgrade naar V0.72 is ook geen probleem.Alleen met een fun5 kaart wilde het niet lukken.Met twee fun 4 kaarten ging het wel goed.Na het inschakelen van de ontvanger met een fun4 kaart erin met de eerste update,werd er gelijk gevraagd of ik wilde updaten.Daarna gebeurde er even niets,maar toen kwam er in beeld of ik de tweede kaart wilde invoeren.Na weer een minuutje werd me gemeld dat ik de ontvanger moest herstarten.De ontvanger was uitgerust met patch 1.23,ik weet niet of het ook werkt met de originele (Irdeto) software.Het is één van de weinige dingen die zonder problemen werkt op de Deltasat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toevallig ben ik gisteren ook begonnen met een jokercam in de Deltasat 1104. Voorlopig met 0.70 firmware omdat het voordeel van 0.72 (nog) niet duidelijk is.

De probleemgevallen (op Sirius 2, en sommige tps kanalen) zijn hiermee opgelost.

Vreemd is wel dat nu MCM (Hotbird 12245) zwart blijft. Maar dat is te omzeilen door ook een funkaart in de ingebouwde cam te blijven gebruiken.

Ik heb ook de originele firmware (v3.96) geprobeerd maar dat voegt niets toe behalve een 'vernieuwde' menu lay-out. Ik ben maar weer teruggegaan naar 1.23.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al geruime tijd de magic module met penta 1.11

in de deltasat en alles incl. thor werkt prima, waarom gebruiken jullie dan de joker????????

 

ps. de deltasat werkt overigens ook heel erg goed en stabiel met de ingebouwde irdeto-module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...