Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen waarom rtl4/5 op de nieuwe frequentie 12344 gecodeerd blijft.Ik kijk naar deze zenders via een duitse kaart. Moet er soms een channel id bij op of heeft iemand anders de oplossing. <P>------------------<BR>

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Rtl4,rtl5,net5,sbs6 en veronika gebruiken chid fffe met een datum boven de 05 00 (enkel belangrijk als ge c9000 of 1.6 cards gebruikt) c+1 en c+2 gebruiken fff3<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in het bezit van 2 ontvangers. Een nokia 9500 en een echostar ad3000. Als ik mijn originele mc kaartje in de echostar stop en ik stem af op 12344 dan heb ik beeld.Als ik daarna de kaart in de nokia stop dan blijft het signaal gecodeerd.De software versie in de nokia is 1817 dus zonder software blokker.In de nokia is wel een dubbele kaartlezer aanwezig (hardware blokker).Het maakt ook geen verschil of de kaart onder of bovenin zit.Wat zou hier het probleem kunnen zijn. Andere vraag: de kaart in de nokia is een duitse kaart waarmee ik de nederlandse programma,s mee kijk echter als ik die in de echostar gebruik dan geeft die de melding van insert valid card. Cam is een allcam.Premiere werkt wel.Wie weet hier antwoord op of heeft een oplossing.<P>------------------<BR>

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een rare vraag<BR>heb je geen probleem met je lnb<BR>rtl 4/5 is v gepolariseerd en de rest h<BR>misschien is dit de oplossing<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit hem enkel en alleen in de blokkerhex. Daarin is mijn inziens door canal+ een bug ontdekt. Dit onderwerp wordt ook besproken in een toppic over blokkers elders op dit board. Probeer het maar eens zonder blokker.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

als c+ nieuwe zenders opstart is dat in het begin altijd zo ik denk dat dat komt omdat ze geen landherkenning meeuitzenden later is dat tot nu toe altijd weer veranderd<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...