Ga naar inhoud


Rare vraag (DECT)


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag waarvan ik niet weet waar ik ermee terecht kan, vandaar dat ik hem hier maar plaats vanwege het hoge techneutgehalte onder de lezers! Hij hoort geheel niet thuis op dit board, maar ik kan hem nergens anders kwijt.<BR>Graag een hint waar ik ermee terecht kan, of gewoon een technisch antwoord mag ook.<BR>Door een scannerbezitter werd mij gevraagd (omdat ik wel wat "technisch" ben!) hoe een draadloze telefoon met digitale DECT-codering werkt, en of een scanner is om te bouwen zodat deze dingen ook af te luisteren zijn.<BR>Ik heb op de diverse amateur en scannerpagina's totaal niks hierover kunnen vinden, vandaar mijn rare vraag op dit board. Ik vind het nl zelf eigenlijk ook wel interessant om te weten hoe die dingen werken! En op welke frequentie ze uitzenden.<BR>Wie weet hier iets meer over?<P>Swieberd zocht en bleef verder zochten!<P>Groetn Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


afluisteren kun je vergeten, dect staat voor digitale GECODEERDE spraak, als je naar de freq zou luisteren hoor je dus slechts digitale onzin, ook al zou je in staat zijn op de scanner deze info te ontvangen en de digitale info om te zetten in analoog, dan nog is de spraak gecodeerd. NIET AF TE LUISTEREN DUS.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...