Ga naar inhoud


pw files


Aanbevolen berichten

Hallo, allemaal.<BR>Ik begin zo langzamerhand gek te worden.<BR>Zit al drie dagen op internet te zoeken naar PW files voor mijn humax 5400 gepatcht.<BR>Ik bezit de goldprgr en goldkaart.<BR>Waar kan ik ze vinden, er moet toch iemand zijn die ze heeft.<BR>Ok ik weet dat ze niet op het board geplaatst mogen worden maar ik heb ook een e-mail adres en private posting.<BR>Graag uw hulp, want volgens mij heeft u ze ook van iemand gekregen.Zijn er miscchien mensen bij mij in de buurt die ook een humax en goldprgr hebben voor evt hulp?<BR>bvb dank<P>j.ehlen@home.nl smile.gif" border="0smile.gif" border="0<p>[ 04-05-2001: Message edited by: j.ehlen ]

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo medelotgenoot !<BR>Ik zit met hetzelfde probleem met mijn hum 5400 en PW, nederlanders doen het wel maar PW van geen kant.<BR>Sinds wanneer heb je dit probleem, en kijk ook even bij de topics van humax, want toevallig heb ik dit probleem daar ook aangekaart, misschien dat er meerdere zijn met dit probleem ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds 1 mei ben ik bezig goed lopende files te krijgen voor pw.<BR>Heb al een dag vrij genomen om rustig op mijn gemak te vragen en te kijken op internet.<BR>Ik had files van iemand gekregen, maar die liepen helaas niet.<BR>Ik geloof dat ik mijn kaart al een keer of twintig/dertig geprogged heb.<BR>De kaart en progger zijn goed, want andere files voor irdeto en seca lopen wel.<BR>Het lijkt mij sterk dat niemad op dit moment pw kijkt met een gepatchte humax, of niet in het bezit is van lopende files.<BR>We wachten maar ongeduldig af.<P>Groeten John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dag,<P>hier idem dito, maar mijn vraag is nu het volgende. Is het uberhaupt wel mogelijk met een humax 5400 IMBEDDED irdeto PW te ontvangen of moet je hier een losse module voor hebben? Oude postings zeggen nl. dat het alleen kan met een aparte CAM. Zelf heb ik(denk ik) alle mogelijke combinaties geprobeerd. Originele software van Humax erop(upgraden/downgraden), dan HIC10106p/08p/10p/10ph-all/10pnl en een stuk of 7 verschillende bin/hex files die '100% werken voor een hummie 5400'. Alleen bij mij werkt het niet! Gebruik trouwens net als john goldcard en goldprogger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je zeggen dat ik PW met mijn embended irdeto ontvangen heb ruim twee weken geleden en dat was met de files die nu nog op de site van duck staan.<BR>Alleen als ik mijn firmware terug zet naar 10108p dan doen ook die het niet meer.<BR>Een kennis van mij gebruikt ook een goldkaartje en bij hem doen ze het wel, hij heeft me die files gestuurd maar zoals je al zal verwachten doen deze het bij mij ook niet.<BR>Ik vind het maar vreemd dat als ze het gedan hebben met firmware 10108p en ik hem upgrade naar 10110p ze het gewoon nog deden en na het wissen van me kaartje ze het niet meer doen.<BR>We moeten denk ik nog even heel ongeduldig blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, zou het misschien eraan kunnen liggen op welke manier we de files op de goldkaart zetten.<BR>Ik ben in de tussentijd wel overgestapt van een goldprogrammer naar een Mastera.<BR>Het schijnt dat als je dit kunt instellen je de irdeto files bij 6,0 mhz moet proggen en niet zoals seca files bij 3,5 mhz.De goldprogrammer zou dit automatisch doen heb ik me laten vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk het niet 'astatic mede lotgenoot', ik heb met mijn goldprogger een paar dagen geleden ook een irdeto kaartje geprogged.E.e.a. met een goldprogger een een gw kaartje, dus daaraan kan het niet liggen.<BR>Het ligt gewoon aan de 2 files die op het kaartje geprogged dienen te worden.<BR>Het schijnt dat niemand die files heeft, of ze voor zichzelf houdt!!!!!!<BR>Heeft ze waarschijnlijk zelf gemaakt en wil ze niet verder geven.<BR>Misschien als je roept dat je er voor wilt betalen, je voldoende reacties krijgt.<BR>Degene die dat flikt moeten ze meteen van het board afgooien.<BR>Een vraagje voor Arthur, moet ik voor die Atmel file van jouw een ander kaartje en progger kopen?<BR>In ieder geval bedankt voor de reactie!!.<BR>Wij wachten hoopvol af en gaan door met zoeken op het net.<P>[There are no stupid questions, only stupid answers.]

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<P>Het probleem met premiere op een goldkaart is dat de datum van de file is verlopen en daarom werken de meeste file's niet meer als je de datum van zo'n file zou aanpassen zal de file wel weer werken.<BR>En als je da kaart in de ontvanger laat loopt de datum mee en blijft de file werken.<BR>Degene die hun email adres hebben genoteerd hebben hierbij post.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt weldegelijk met een humax naar premw kijken als hij gepatch is.en ook zonder extra cam als je maar de goede files gebruikt je moet opletten als de files download dat er een o.bin en c.bin file instaat.en ja je moet dan de c.bin proggen want die is voor prem en de o.bin is voor c+.maar ze kunnen niet samen het is dus kiezen. cool.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gizmo en Happy2000<P>Zo hoort het!!!!!!!!!!!!<BR>100 PUNTEN.<BR>We zijn er toch voor om elkaar te helpen, of niet soms.<BR>Als de "Wise-guys" onder ons proberen de leken met een kluitje in het riet te sturen is dat een zeer kwalijke zaak.<BR>Natuurlijk mogen de files niet gepubliceerd worden, maar er bestaat ook nog zoiets als private message en e-mail.<BR>Een leek, of beginner die niet geholpen wordt zal snel een ander board zoeken waar hij wel voldoende respons krijgt.<BR>In ieder geval bedankt.<P>Groetjes, amateur John<P><BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

J. Ehlen en Elco onwijs bedankt, ik heb gisteren toevallig bij eend de nieuwste files gehaald en deze werken.<BR>Het heeft even mogen duren, maar geduld is een schone zaak.<BR>We spreken elkaar volgende maand wel weer als de datum weer verlopen is (-:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Astatic, Ik denk dat dat met 'datum verlopen' een misverstandje is!!<P>PW zend in Irdeto-Betacrypt, en het duurt normaal wel een tijdje hoor, voordat ze omschakelen naar nieuwe keys.<BR>In SECA is dat in het algemeen ieder maand maar met c- ook wel eens iedere 2 maanden.<BR>Ik heb hier een 1.2 kaartje lopen met pw, en dat ding zit er al maanden in.<BR>Met dank aan Leo Kirch laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Groetjes<BR>---------------------------------------------<BR>Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

als we gewoon eens proberen over te stappen naar een funkaart en funprogger dan kun je alles met je patch hoef je ook niet zo ver te zoeken hoef je je kaart erin en eruit te halen en je hebt de verschillende pakketten de loss keys zijn overal te vinden vooral van PW en canal+ je kunt ze zelf er simpel erin zetten alleen voor de move en de nova moet regelmatig opwaarderen of je moet de hmk hebben tot nu toe heb ik alle pakketten op de fun zitten alleen de orfje blijft een probleempje..<P>Greetz Lorisdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...