Ga naar inhoud


pw files


Aanbevolen berichten

De datum was zeker wel verlopen bij pw.<BR>en het probleem van geen pw te ontvangen op een humax 5400 (gepatched) moet eigenlijk toch van de baan zijn.<P>Ik gebruik nog steeds de v34full-files(gw2-files) samen met eeprom-edit2.25 .<BR>Voor het ontvangen van pw moet men enkel het cardtype in stellen op "c-card" en coco op <BR>"ger" let wel op dat men nu alleen pw &/of ORF kan zien. Wilt men de andere zien dan moet men het cardtype instellen op "0-card int" en de kaart opnieuw proggen.<P>Vragen voor kant & klare files noem ik lui zijn. <P>groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi allemaal,<BR>Natuurlijk hebben jullie gelijk.<BR>Mea culpa, mea culpa.<BR>Echter, ik heb dat ding Humax 5400) 3 weken geleden gekocht en volgens iedereen was alles mogelijk. Effe dit, en effe dat, keytjes wijzigen 0 card omzetten naar c-card ??? etc.<P>Na heel veel lezen wist ik nog niks en besloot zelf op zoek te gaan zodat ik in ieder geval een werkend apparaat had.<BR>Ik kan nu op mijn gemak gaan kijken hoe e.e.a in elkaar zit.<BR>Veranderen van settings, nieuwe patch er op zetten, files veranderen datums veranderen enz.<BR>Dit vergt echter nogal wat tijd, dus in de komende weken zal ik inderdaad hier en daar aan mensen die mij geholpen hebben wat vragen stellen.<BR>Meestal roept het antwoord echter nog meer vragen op dan de vraag zelf.Maar dat mag de pret niet drukken.<BR>Dus, nogmaals sorry voor het ongemak!!! en jullie horen weldra van mij!!!!!!!!!<BR>Groetjes, John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by j.ehlen:<BR><STRONG>Hallo Gizmo en Happy2000<P>Zo hoort het!!!!!!!!!!!!<BR>100 PUNTEN.<BR>We zijn er toch voor om elkaar te helpen, of niet soms.<BR>Als de "Wise-guys" onder ons proberen de leken met een kluitje in het riet te sturen is dat een zeer kwalijke zaak.<BR>Natuurlijk mogen de files niet gepubliceerd worden, maar er bestaat ook nog zoiets als private message en e-mail.<BR>Een leek, of beginner die niet geholpen wordt zal snel een ander board zoeken waar hij wel voldoende respons krijgt.<BR>In ieder geval bedankt.<P>Groetjes, amateur John<P><BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik ben het niet helemaal eens met je posting:<BR> <BR>1. Simpelweg iedereen werkende files sturen, vernietigd het bestaansrecht van dit hobby-board.<P>2. Als je file niet meer werkt is het, mijns inziens, belangrijker om te leren WAAROM ze niet meer werken. Als je dat weet kun je namelijk de volgende keer zelf het probleem aanpakken en weer anderen helpen enz...<P>3. Misschien heb je soms het idee dat je met een kluit in het riet gestuurd wordt, maar dikwijls staan de oplossingen er wel degelijk en is het een kwestie van goed lezen.<P>4. Vragen als; help, kan geen werkende files vinden... zullen bij veel mensen, en terecht, niet in goede aarde vallen. Als je daarintegen aangeeft dat je met iets aan het stoeien bent en er ff niet uitkomt, staan ze in de rij om je te helpen.<P>Zelf heb ik 4 maanden lang alleen maar zitten lezen op s4all en daardoor veel geleerd over de materie voordat ik met posten begon en nog steeds leer ik elke dag bij door te lezen en hulpvaardige mede-satters... wink.gif" border="0<P>Dit is trouwens niet aan jou persoonlijk (John), maar meer in algemene zin bedoeld.<P>Suc6 met de hobby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...