Ga naar inhoud


originele kaart ->> topic 2 (laatste poging!)


Gast

Aanbevolen berichten

Hier gaat het verder over het oorspronkelijke onderwerp.<BR>Geen persoonlijke aanvallen en geen andere vragen anders sluiten we hier de boel weer en worden overtreders 2 weken 'gebanned'.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik citeer van <A HREF="http://home.wxs.nl/~houtm002/satnieuws.htm#1" TARGET=_blank>http://home.wxs.nl/~houtm002/satnieuws.htm#1</A><P>Spaanse "pirate-cards" op zwart.<BR>Canal Satelite Digital (CSD) heeft duizenden illegale smartcards uitgeschakeld na haar laatste zgn. electronic counter measure (ECM). Pay-TV heeft bevestigd dat de kaarten zijn uitgeschakeld, hoewel de hackers zeggen al weer nieuw werkende kaarten te hebben en deze binnen enkele dagen op de markt te zullen brengen. CSD gebruikt het MediaGuard systeem ontwikkelt door eigenaar Canal+. Haar lokale rivaal Via Digital gebruikt het concurrerende Nagravision systeem, dat nog nooit is gekraakt. <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 vragen:<P>1. is het inmiddels al duidelijk wat er exakt is gebeurd met de mosc kaarten welke nu defect zijn?<BR>2. weten we zeker dat canal dig (Nl) deze "hack" heeft uitgevoerd of betreft het cse (taquilla)<BR>3. heeft er al iemand het supperprogramma van pierewiet ontvangen, en getest.<P>ben benieuwd.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd hoor pierewiet beweerde gisteren dat er 60 verzoeken voor zijn super prog waren binnen gekomen en dat hij die allemaal gisteren nog het programma zou mailen, ook ik heb hem verzocht mij het te mailen, maar nee niets, ook geen enkele van die "60" gedupeerde personen reageerd op mijn vraag of er al mensen zijn die het programma hebben ontvangen en hiermee hun kaart weer werkende hebben, lijkt dus toch ONZIN en BEDROG te zijn geweest, of niet pierewiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Nagra (Viadigital)is een tijdje geleden gekraakt en werkt perfect op de Funcards.<P>Viadigital onderscheid zich van C+ door zo'n 30 kanalen meer door te geven.<P>Nieuwere Films en de komplete Spaanse Liga brengen ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer er ook achter te komen wat dat ECM behelst maar als mijn posting wordt weggehaald schiet het niet op.<P>Iemand die heeft meegelogd? Ik vang tot nu toe alleen valse keys en de 01-key afschakeling via de public mk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...