Ga naar inhoud


Nieuw ubb versie 6.0 beta 7 !!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Sat4All beschikt zoals al vele andere boards sinds vandaag ook over de nieuwe UBB software.<P>Er zijn daarmee weer een aantal van de oude functies van sat4all weer terug.<P>De meest belangrijkste update is dat <B>privat messages weer werkt.</B> laugh.gif" border="0<P>Kijk het allemaal op jullie gemak even door en laat ons even weten of je een verbetering of verslechtering hebt gemerkt.<P><B>Het is tenslotte nog maar een BETA versie</B><p>[ 02-02-2001: Message edited by: admin ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ziet er goed uit! Mijn complimenten.<BR>Het lijkt er op dat ik minder timeout meldingen krijg. Ook het password verhaal vind ik een goede zaak. Als er dan ook maar een controle wordt uitgevoerd op de aanmelding van users. <P><B>Een goede zet hoor !</B><BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als altijd geheel gelukkig. Omdat het een beta versie betreft misschien een miniscuul bugje: in mijn preferences staat dat ik de berichten van de laatste 2 dagen wil zien. Dat was ineens veranderd in 30 dagen. Misschien willen de ontwikkelaars dat wel weten.<P>(noot, na enige tijd rondsurfen: ik heb mijn profiel wel aangepast, maar ik krijg toch de berichten van de laatste 30 dagen te zien).<p>[ 02-02-2001: Message edited by: JoostA ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was even schrikken, moest eerst inlogen(shit wie was ik ook alweer) en toen.....een snel nieuw board wat er gelikt uit ziet. ben ik blij dat ik mijn user en pass heb opgezocht. klasse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...