Gast Geplaatst: 11 juni 2003 Geplaatst: 11 juni 2003 Ehmm mijn Xtreme geeft nog steeds aan dat ik ned 1 2 4 rtl etc in mediaguard aan het kijken ben dus seca 1. Klopt dat of snapt Xtreme dat niet helemaal en zit ik in irdeto te kijken?
EL PIÑO Geplaatst: 11 juni 2003 Geplaatst: 11 juni 2003 Ehmm mijn Xtreme geeft nog steeds aan dat ik ned 1 2 4 rtl etc in mediaguard aan het kijken ben dus seca 1. Klopt dat of snapt Xtreme dat niet helemaal en zit ik in irdeto te kijken? Als je Seca 2 kaart erin zit heeft het ding gelijk.. Want Mediaguard is gewoon de codering die gebruikt wordt. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 12 juni 2003 Geplaatst: 12 juni 2003 Nope zit geen seca 2 kaart in..daarom ook zo gek..nog steeds de vraag..ook nog seca 1 of irdeto + seca2
Penthe Geplaatst: 12 juni 2003 Geplaatst: 12 juni 2003 Citaat: Nope zit geen seca 2 kaart in..daarom ook zo gek..nog steeds de vraag..ook nog seca 1 of irdeto + seca2 Je kijkt irdeto maar je Xtreme ziet ook nog seca2 stream, dus laat hij het blokje rechts boven op je scherm met mediaguard nog zien. Dit gaat pas weg als je de Xtreme op irdeto zet in je settings.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen