Ga naar inhoud


iemand zin in emu beta testing?


Ronaldd

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb oude sources waarop waarschijnlijk de dr.matrix emu is gebaseerd aan de praat gekregen op de dreambox. Heeft iemand zin deze te testen? Dan ga ik kijken of hij net zo goed te maken is als de huidige dr.matrix emu. Ik heb zelf al gemerkt dat hij soms een zender niet pakt, dan 2 maal op '0' drukken en hij gaat open. Dit is het eerste wat ik ga proberen te fixen. De codering die ondersteund worden zijn:

 

irdeto

beta

viaccess

seca

 

Als de zap bug is opgelost wil ik gaan kijken naar support voor seca2 kaart over netwerk via phoenix interface.

 

De emu is te vinden op de images pagina. Je kan hem zo instaleren.

 

1. FTP emu_ronald.tar naar DB in /var/tmp

2. cd /var

3. tar xf /var/tmp/emu_ronald.tar

4. Selecteer in emu menu de emu 'ronald'

 

De emu heeft de dr.matrix keys nodig.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@ronaldd

 

heb m er net ff in gezet.ik zal m even testen.

Heb nog weinig kennis van linux dus als ik iets moet loggen of zo moet je maar laten weten hoe.

 

Groet

 

disch

 

Sorry hoor, een computer is ook maar een mens. Je krijgt er niet uit wat er niet in zit.

En soms krijg je er ook niet uit wat er in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb em er instaan. zappen en kijken op het NL pakket is geen probleem. Zodra ik echter naar Ticket ga, blijft alles zwart. Ook na 2x op de nul te drukken. Geldt ook voor Multivision. Premiere ook geen probleem. Werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ronald vraagje waarom wil je een oudere versie van matrix testen als de nieuwe goed werkt ik heb nu helaas geen tijd om te testen pas zondag heb ik weer tijd of is er dan alweer een nieuwe realese uit want volgens mij ben jij verslaafd aan het maken van images

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt met de volgende beperkingen

Ticket en Multivision reeks geen beeld.

 

Overige reeksen werken prima. Heb de indruk dat het wat trager werkt dan andere EMU's.

 

Conclusie doet redelijk z'n werk met wat beperkingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freaky,

 

Van de huidige dr.matrix emu zijn geen sources beschikbaar en kan dus niet worden uitgebreid. Van deze oude versie zijn sources bischikbaar en kan dus in principe uitgebreid worden met bijf. seca2 card sharing over netwerk. Echter voordat ik aan dat soort dingen ga werken vind ik dat de emu eerst stabiel moet zijn. Vadaar dat ik vraag naar testers. Vele mensen kunnen meer en beter testen dan ik alleen.

 

PS Voorlopig komt er geen nieuwe image(denk ik)

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

ronald ik las net het berichtje over cardsharing nog eens en toen ging bij mij inderdaad het lampje branden ik zal hem zondag ook eens testen

ps. een nieuwe image is ook nog niet nodig want ik ben nog zeer content met de huidige hoor trouwens nog een bugje ontdekt draai al 2 dagen met een andere skin en vandaag stond ineens weer de standaard er weer op trouwens wel zonder een vastloper dus dit is niet erg

 

groetjes freaky

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt Ticket zit op Sirius/astra 5 graden.

Multivision op Hotbird.

 

Met overige EMU's werken deze reeksen wel.

 

Bij mij heb ik al een aantal keren gehad dat hij een zender overslaat tijdens het zappen. dan even op back en daarna op forward, pakt de zender dan wel en opend.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een nieuwe emu gemaakt waarin viaccess zou moeten werken. Kunnen jullie deze emu weer testen? Wat ik wil weten of alle geimplementeerde coderingen (irdeto, beta, seca, viaccess) werken op zeveel mogelijk zenders?

 

Het volgende wat in deze emu gefixed moet worden is de 'zap bug' (soms moet je snel heen en weer schakellen voordat je beeld hebt (2 maal 0))

 

Als deze emu stabiel en goed werkt, dan gaan we (xzor en ik) beginnen met het aanbrengen van cardsharing in deze emu.

 

Zie eerste posting van deze thread voor download locatie en install instructies.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ronald hier gaat zonder extra emu ook gewoon alles open.Het enigste wat ik doe is na het flashen van de DB even de 2 update scripts van NoLeech in de var/bin zetten en de link in de var/etc.Het is dan zelfs niet meer nodig om de softcam key in de var/key map te plaatsen,dit gaat prima in het emu menu.(Wel de emu in Mgcamd houden voor de Nagra zenders).Heb jij ook een losse adon emu van DR matrix?Ik wil ff kijken of ik hiermee Nozap weer aan de praat krijg.Ik zie alleen adons voor de gbox emu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat 'alles' al opengaat zonder 'mijn' emu. Ik wil zelf een emu gaan ontwikkelen zodat ik deze naar eigen inzicht en naar ideeen van andere kan uitbreiden. Ik ben juist geintereseerd in zenders die met 'mijn' emu NIET open gaan en wel met de dr.matrix emu of met mgcam. Daarvoor heb ik gewoon testers nodig, veel mensen kunnen meer testen dan ik alleen.

 

Oja, ik ga de emu niet alleen ontwikkelen xzor gaat mij daar mee helpen.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronaldd, genie, ik moet je helaas teleurstellen. tenzij ik iets goed fout doe, maar geen beeld op via. trouwens ook niet op de rest .... euh ..... foutje emu of foutje van mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...