Ga naar inhoud


FDSE-dag Siegerswoude viel tegen!


Gast

Aanbevolen berichten

Ja ik ben er ook geweest,ik heb toch nog een Humax 5400 en een LNB gekocht.<BR>En wel bij Van Hunen B.V.<BR>Verder viel me het best wel een beetje tegen.<BR>Vermoedelijk toch het weer als spelbreker.<BR>Wel jammer.<p>[ 06-02-2001: Bericht aangepast door: peewee ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat valt wel mee, je ziet het deels verkeerd.<BR>De seca CI's worden wel gemaakt door Aston, maar het Seca concept is volledig in handen van C+. Dan de andere technologie, zijnde Irdeto (want een 9500 is een irdeto ontvanger en als je er een irdeto CI in duwt heb je ook nog eens irdeto) is in handen van Mindport, waar C+ ook nog deels met hun geld in zit.<P>Misschien dat er niets gebeurd, maar je loopt toch het risico dat gezien C+ overal met hun neus in zit, ze je toch het leven zuur kunnen maken met zaken als intellectuele eigendomsrechten. En dan nog... C+ staat inmiddels bekend er om dat ze ook dingen meenemen als ze denken dat het niet mag. Kijk, je mag dan misschien wel gelijk hebben, maar je bent ondertussen toch mooi je ontvanger kwijt en zie hem maar eens terug te krijgen.<BR>Misschien lukt dat dan nog wel, maar dan heb je weer een advocaat nodig een procedure, het gaat weer duren en je bent weer bekend he... Ik denk niet dat Schumi er veel voor voelde om dat risico te lopen.<BR>We hebben ook van hem begrepen dat ook pas op het laatste moment besloten was om hem niet mee te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah ik ben dus ook 250 KM door de sneeuw / File aan het ploeteren geweest ( gelukkig vondt mijn CARin de weg naar friesland vanzelf, al was ik nog bijna verkeert getuft.<BR>Jah ook ik had er wat meer van verwacht. najha de koffie was er lekker net zoals de broodjes hamburger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet in siegerswoude geweest, maar om het even over zo'n omgebouwde Nokia 9500 te hebben, ik ken iemand die dat ook doet, maar dan moest ik wel zelf voor een Nokia 9500 zorgen, maar ik niet mijn eigen Nokia aan hem afstaan<P>Dus als er nog iemand een Nokia heeft staan die ie wel wil verkopen dan mail me maar ff!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...