Ga naar inhoud


FDSE-dag Siegerswoude viel tegen!


Gast

Aanbevolen berichten

Net terug van de FDSE-dag in Siegerswoude en hiervoor in totaal zo'n 380km door de barre sneeuw afgelegd.<P>Helaas niet aanwezig:<BR>Wolfgang Litzinger en **** Antennebouw.<P>Wel aanwezig was o.a. SchumiNL met het patchen van modules, andere leden die mensen hielpen met nieuwe settingslijsten en software in div. ontvangers.<P>Voorts nog een boek te koop en de ned. DVB2000 handleiding.<P>Van Hunen stond er met wel leuk geprijsde apparaten, maar niet spectaculair laag (op internet voor zelfde prijs ook te vinden).<P>Een rokerig hol waar de makers van Satellite Funboard zich ophielden en een vage kraam met allerhande oude zaken.<P>That was all, voor mij een droevig geheel.<BR>Teebee twijfelde al of hij zou gaan, hij heeft in ieder geval niets gemist.<P>Misschien een tip voor de organisatie:<BR>Probeer wat meer bedrijven te strikken, zodat bezoekers ook door enige aankopen tegen leuke prijzen het gevoel krijgen iets aan een dergelijke dag gehad te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die **** Antennebouw die staat er nog geen Kilometer vanaf (kon je zo ook wel langs gaan)<BR>Ik heb slechts een paar kilometer hoeven te rijden.<BR>Viel voor mij ook wel een beetje tegen.<p>[ 03-02-2001: Message edited by: buiter ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Walls,<P>Met welke intentie ben je daar heen gegaan dan.Had je wat nodig? Wat zocht je daar dan?<BR>En als je lid bent van de FDSE welke tips en inspanning heb jij geleverd om het een beter geheel te laten zijn.<BR>Kritiek leveren terwijl je zelf niks inbrengt is het gemakkelijkste en goedkoopste wat je kan doen. Ook hier zal je waarschijnlijk weinig toevoegen en alleen nemen.<P>Groeten Toon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

net wat toon zegt wat had je er verwacht ?ikzelf heb bijna 500 km gereden en net terug het weer en de wegen zaten ons tegen ,maar heb wel veel kontakten gelegd en zeerzeker onderhouden,dat het weer een spelbreker was ben ik het mee eens ,maar dat het een flop<of tegevaller> was ben ik het niet mee eens ,wat misschien wel een idee is voor de volgende keer <misschient in omgeving van brabant>om de mensen een naambordje op te spelden weet je wie wie is ,had ik in iedergeval voor een persoon iets leuks in de auto liggen ,gr joost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach de koffie was lekker, maar ome Freek heb ik niet gezien.<P>(Nog ff staan wachten bij de Canal+ gratis helpdesk maar niemand gezien).<P>Die 5Km had ik er wel voor over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het wel jammer dat het weer zo slecht was dat hield mij tegen en ben dus thuis gebleven. Maar wat ik nog wel zou willen weten: Stond er nou nog een omgebouwde Nokia 9500?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik verwacht had?<P>In ieder geval het kunnen bewonderen van de omgebouwde Nokia 9500S naar SECA!!!<BR>Dat was reeds lang geleden aangekondigd dat deze er zou staan, maar was er dus NIET!<BR>Schema's komen t.z.t. wel beschikbaar op internet, prijs van het zelf ombouwen zou zo'n f 300,-- zijn (excl. de CI SECA).<BR>Er komt een printje met 3 chips in en een 40-tal draden dienen gesoldeerd te worden.<P>Voorts zou Wolfgang Litzinger er zijn, ook die heb ik niet gezien.<P>Ook **** Antennebouw zou er zijn, heb ik ook niet gezien. En verwijzingen van die zit 1 km verderop zegt mij zo weinig, ik ken de omgeving niet.<BR>Bovendien zou deze ook aanwezig zijn.<P>Voorts zou er tweedehands apparatuur te koop zijn, behoudens wat oude rommel heb ik geen tweedehands receivers etc. gezien.<P>Kortom jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Nog ff staan wachten bij de Canal+ gratis helpdesk maar niemand gezien).<P>heb er wel een uur zitten praten op de tafel van helpdesk leuke gesprekken gehad maar niet met c+ misschien ook beter was anders zo leuk niet geweest ??<BR>verder nog wat bekenden gesproken dat was nog het mooist <BR>je moet er zelf ook wat van maaken <BR>groeten

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het weer zal wel de grote spelbreker zijn geweest, althans bij mij wel. om 06:30 al uit mijn warme bedje gestapt om eens naar buiten te koekeloeren, en ontdanks wat ik hier zag toch maar scheren, en douchen gegaan. zou iemand meenemen die om 09:00 bij mij zou zijn (niet dus). poging gewaagd om weg te komen, maar na zo'n drie kilometer stond de neus van mijn opeltje al weer dezelfde kant op als waar'tie vandaan kwam. deuk in opeltje (is 14 jaar oud dus geeft niet echt) en gelukkig zelf geen deuk opgelopen. Een van de weinige dagen in het jaar dat er eens iets op satgebied wordt georganiseerd gooit het weer roet (sneeuw) in het eten. volgende keer eerst soort van regendansje uitvoeren om de weergoden wat gunstiger te stemmen voordat er een datum geprikt wordt. erg jammer (zwaar k*t).<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een hele barre tocht naar het mooie noorden, is mij FDSE is tegengevallen in de zin van wat er geboden werdt, ik vondt het echter heel erg leuk om de gezichten bij de mensen te zien en wat over satgebied met andere mede satters te spreken, met name het sattelliet fun board heeft mijn sympathie weten te winnen er zijn daar, hele toffe peren bij wink.gif" border="0<P>Alleen had ik zo'n ontmoeting eens midden in de lente op een centraal punt in Nederland willen organiseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Walls: Je trekt een verkeerde conclusie. Een fdse dag is een bijeenkomst van een satellietclub, geen satelliebeurs, dus vrij logisch dat het niet propvol stond met aanbiedingen, handelaren etc.<P>Wij in een rokerig hol? Kan kloppen, met regelmaat was het heel erg druk in het kamertje waar we zaten en ons bezoek rookte ook, ja dan blijft er wel eens wat rook hangen smile.gif" border="0<BR>Vooral Franx had interessant spul bij zich.<P>Persoonlijk vond ik het een zeer geslaagde dag. Dat het wat minder druk was lag aan het weer, maar het gaat toch hoofdzakelijk om de contacten die je er legt en om de gezichten eens te zien achter de teksten op de boards.<BR>Ik heb dus ook diverse goede gesprekken gevoerd, wat mensen geholpen en ook bijzonder leuke contacten gehad met een paar sat4all members.<P>Tja, dat van die 9500 CI was inderdaad erg jammer maar de enige reden dat ie er niet was, was dus dat ome Freek aangekondigd had er wel degelijk te zijn, dat was van diverse kanten bevestigt. Waarschijnlijk heeft ook het weer hem tegen gehouden.<BR>Maar volgens aankondigingen zullen er binnenkort beeldjes en misschien wel schema'tjes online gezet worden, dus niet getreurd.<P>Van H. had overigens best leuke prijzen, ook voor pc onderdelen zoals dimm's.<BR>Ik heb me kostelijk geamuseerd en als zoiets weer eens georganiseerd wordt, zeker als dat meer in het midden van het land is, zal ik zeker van de partij zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Black Tiger.<BR>Kun je me eens vertellen wat een bezoek van ons aller vriend Freek van Cplus te maken kan hebben met die 9500 die er niet was. Je wilt toch niet gaan vertellen dat het verboden is om een 9500 zo om te bouwen dat er een CI voor Seca in past. Eventuele rechten op Seca zijn toch de verantwoordelijkhijd van Ashton, de maker van de module. Een Ci aansluiting is toch common en in vele apparaten aanwezig. Zelfs aanbevolen door de Europese commissie dacht ik. Of zie ik dat nu allemaal verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...