Ga naar inhoud


Bannen na vragen om MK01 en PPUA


Gast

Aanbevolen berichten

De laatste tijd komen veel vragen zoals "stuur mij even de MK01 en de PPUA van die provider op".<BR>Als hierna iemand aangeeft dat er iets per mail verstuurd is komen de ontelbare repleys als "mail mij die ook eens".<P>Ik denk dat ik niet de enige ben die zich hier aan stoort. Het heeft weinig met de hobby te maken en volgens mij alles met de laksheid om 1 maal per maand nieuwe keys te proggen.<P>@adminstrators van dit board<BR>Ik stel dan ook voor dat de user die specifiek om deze keys vraagt een waarschuwing krijg en na een tweede keer een ban op het board.<P>Graag jullie mening hierover!<P>Satbee

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mee eens, het is toch juist de FUN om eens per maand de keys in te voeren en dat het nog werkt ook. Als het niet werkt, dan is er hier en daar wel iets te downloaden.<BR>Ik ben maar een beginner en hobbyist, maar beleef er veel plezier aan eens per maand 'mijn files'van nieuwe keys te voorzien<P><BR>Satgroet Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies.. het leuke van de hobby is het zoeken en editten van verschillende files, het klooien met loggers en emulators... <BR>ik zou het snel voor gezien houden als ik een kaartje zou hebben die het gewoon altijd doet.. <P>iedereen veel plezier met de HOBBY !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me vinden in deze stelling.<BR>Ik vind ook als je iets per email wilt versturen zet dit bestandje dan bij de download sectie heeft iedereen er iets aan.<P><BR>Satgroeten cartim

Link naar reactie
Delen op andere sites