Ga naar inhoud


Bannen na vragen om MK01 en PPUA


Gast

Aanbevolen berichten

De laatste tijd komen veel vragen zoals "stuur mij even de MK01 en de PPUA van die provider op".<BR>Als hierna iemand aangeeft dat er iets per mail verstuurd is komen de ontelbare repleys als "mail mij die ook eens".<P>Ik denk dat ik niet de enige ben die zich hier aan stoort. Het heeft weinig met de hobby te maken en volgens mij alles met de laksheid om 1 maal per maand nieuwe keys te proggen.<P>@adminstrators van dit board<BR>Ik stel dan ook voor dat de user die specifiek om deze keys vraagt een waarschuwing krijg en na een tweede keer een ban op het board.<P>Graag jullie mening hierover!<P>Satbee

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mee eens, het is toch juist de FUN om eens per maand de keys in te voeren en dat het nog werkt ook. Als het niet werkt, dan is er hier en daar wel iets te downloaden.<BR>Ik ben maar een beginner en hobbyist, maar beleef er veel plezier aan eens per maand 'mijn files'van nieuwe keys te voorzien<P><BR>Satgroet Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies.. het leuke van de hobby is het zoeken en editten van verschillende files, het klooien met loggers en emulators... <BR>ik zou het snel voor gezien houden als ik een kaartje zou hebben die het gewoon altijd doet.. <P>iedereen veel plezier met de HOBBY !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me vinden in deze stelling.<BR>Ik vind ook als je iets per email wilt versturen zet dit bestandje dan bij de download sectie heeft iedereen er iets aan.<P><BR>Satgroeten cartim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg jongens !!!! wat heeft er nu niks met de hobby te maken ??.<BR>Een ppua of mk1 vragen ???.<BR>Kijk ik vind dat de mensen het recht hebben dit soort vragen hier te stellen .<BR>of zijn jullie soms zakken plakkers??.<BR>och ja door zulke personen als jullie verziekt dit board dus echt.<BR>Kijk als mij hier iemand een mail stuurt met de vraag voor een ppua of mk1 dan geef ik die mischien wel of niet .<BR>Wat ik hier duidelijk wil maken is dat wanneer een persoon aan mail stuurt aan jullie zal dat wel zijn omdat jullie eerst reklame maken van ik heb weer een update!!!! Jaja en later krijgen die kerels die hier de grote jan komen uithangen verschilende mails met die vragen .<BR>Kijk maak eerst eens wat minder tam-tam dan zal je waarschijnlijk ook geen mails meer krijgen .<BR>En volgens mij zijn jullie meer bezig met kritiek te geven op het board dan bezig zijn met de hobby .<BR> mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wordt ten zeerste afgeraden om ppua en mk01 die niet public zijn naar mensen te sturen, mensen die expliciet om ppua en mk01 gaan vragen aan anderen zullen vanaf heden en zeker in de toekomst hard aangepakt worden<BR>Zeker dat handeltje erin zoals ik meerdere malen heb gelezen en het traden erin doe dat maar prive maar niet meer op dit board, en wees bewust met de risico's ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan handig zijn als je familie over de grens hebt wonen, je hoeft dan niet elke maand hun kaart opnieuw te schrijven toch???<P><BR>Ik zie het dus niet als probleem dat iemand om deze keys vraagt.<P><BR>Groeten,<P><BR>Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zodiac1<BR>Het zeuren om een de mk01 en ppua heeft volgens mij niets met deze hobby te maken!<BR>Kan ik ook elke keer posten "Ik wil een gratis orginele C+ kaart stuur mij deze eens op!" <P>Het gaat er ook niet om of iemand mij een message stuurt, het gaat er om dat deze vragen gewoon gepost worden op het board!<P>Volgens mij gaat het jullie gewoon om het gratis kijken, wat ik bevestigd ziet in sommige repleys.<P>@Activate<BR>Je kan je familie ook jouw orginele kaartje geven. Hoeven zij niet meer elke maand te proggen en kan jij je tijd aan je hobby besteden.<P>Satbee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zodiac1<BR>Satbee heeft natuurlijk ook het recht hier over te beginnen, jij weet ook heel goed dat de doelstelling van dit board is om met zijn allen elkaar te helpen met deze geweldige hobby. Hij is niet de enige die constateerd dat sommige topics alleen maar volstaan met replys " stuur mij ook die files etc."<BR>Ik vindt dat de mods nog zeer coulant zijn daar zij in het verleden al meermalen hebben geschreven dat zij deze topics en replys niet willen hebben en dat het niet de bedoeling is dat het board als vrijschakelservice dient. Omdat iemand toevallig een paar sterren heeft staan of veel berichten heeft hoeft dit nog niet te betekenen dat die hoog van de vaandel blaast. Er is niemand hier die niet wil helpen als iemand ook echt wil leren.<BR>Ik vindt zelf dat deze topic hier over gesloten moet worden want dit is een gebed zonder eind, dit valt zeker niet onder nieuws en informatie.<BR>JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iedereen nu nog even de originele posting van Satbee leest, dan gaat het er hier niet om dat er niet om PPUA en MKs gevraagd mag worden. Het gaat erom dat Satbee (en terecht denk ik) zich stoort aan 10-tallen postings van 'ik ook, ik ook'...<P>En wanneer er board bezoekers zijn die vinden dat anderen hier teveel kritiek geven (ipv van met de hobby bezig zijn zoals dat hierboven ergens werd opgemerkt), dan staat het volgens mij een ieder vrij om voor zichzelf de keuze te maken om dit board wel of niet te bezoeken.<P>LDP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetj* ge*ijk heeft satwa***er wel. Als je echt zo graag *xp*rim*nt**rt lees je zelf je eigen *aart helemaal uit, belt C*** en zegt dat je K**** het niet doet, zij s*u*en dan de up*a*e van je *1-**y en die d*c*ypt je zel* met de door jou ge*on*en **ys . <P>Gr**en en P** *p!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...