Ga naar inhoud


Bannen na vragen om MK01 en PPUA


Gast

Aanbevolen berichten

jongens ik ben het niet helemaal met jullie eens waneer je zegt, dat het geen hobby meer zou zijn waneer je een kaart hebt die het gewoon altijd doet.<BR>In de diverse postings heb ik al kunnen opmaken dat vele sat4all users (al dan niet) in het verleden zich hebben bezig gehouden met FM zenders, ook ik heb dat met veel plezier gedaan, was het toen ook niet zo dat we altijd het uiterste uit zo'n zendertje wilden halen, maximaal vermogen, de beste geluidskwaliteit, perfecte stereo etc. etc.<BR>wat ik bedoel te zeggen is dat ik het geen hobby vond, om een zendertje aan te schaffen en vervolgens plaatjes te draaien op die FM, zonder zelf veel te weten over hoe zo'n zender werkt, en alles uit de kast te halen om het signaal zo perfect mogelijk uit te stralen !.<BR>Nu over onze nieuwe hobby, het bewerken van kaarten voor onze sat. hobby.<BR>Ik zelf vind het juist geen hobby als je alle kennis heb vergaard om je mosc kaartje te beschrijven en/of een pic kaart te programmeren, en vervolgens enkel elke maand even de nieuwe maand key's inproggen en klaar.<BR>In mijn ogen ben je dan klaar met de hobby en is het enkel nog te doen om te kijken naar de zenders, of niet ????<BR>Ik zelf schep er juist genoegen in om ook in deze hobby perfectie na te streven, en ik vind dat ik dat pas redelijk bereik door veel zoeken naar ppua's en mk01's welke werken en de kaart dus autoupdaten, pas als ik een kaart voor mezelf kan maken die au is voor alle providers ben ik tevreden, dan pas heb ik mijn kennis volledig benut en heb ik het uiterste uit deze hobby gehaald.(aangezien er altijd wel ppua's uitvallen, blijf je dus bezig, maar dat maakt het juist leuk).<BR>Daarom zie ik geen reden om niet te vragen naar ppua's en mk's om deze prive te ruilen, zeker niet die voor de vele buitenlandse zenders waarvoor in NL geen abo mogelijk is, een ppua en mk voor canal digitaal kan ieder met een beetje kennis inmiddels zelf wel achterhalen, maar juist die voor de overige providers is een moeilijker verhaal.<BR>Wat is er op tegen om deze d.m.v. ruilen proberen kompleet te krijgen?.<P>ik blijf het een leuke hobby vinden, en probeer net als een postzegel verzamelaar, mijn verzameling kompleet te krijgen, nu geen postzegels maar ppua en mk's.<P>tot zo ver mijn mening.<P>groetjes, fenzo<BR> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat een shit allemaal, jullie doen net of dit de enige hobby op de wereld is.<BR>Ja ik prog om te kijken naar c+ en wat kan mij al die onzin over AU etc. schelen.<BR>Al heb ik een paar maanden geen beeld, ook best.<BR>Ik ben gewoon niet van plan om 59,- of 100,- per maand uit te geven aan een zootje rotzooi van C+, want zeg nou zelf, na 2 maanden zie je dertig keer de zelfde shit voor dat geld.<BR>En ik ben d'r van overtuigd dat 80% of meer mensen dit board bezoeken om te kijken naar C+, dus hou alsjeblieft op met dat schijnheilige hobby gez......

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook ik vind het leuk om zoveel mogelijk stations te kunnen toveren op mijn scherm.<BR>En die MK01 en ppua kom ik zelf wel een keertje tegen.<BR>Nu alleen nog tijd om ook echt naar de herhalingen te kijken... laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...