Ga naar inhoud


6073 kapot door patchen


edwin40

Aanbevolen berichten


je hebt een deco met nieuwe signature daar mee moet je geen read signature doen of je hebt de verkeerde soft er in gegooid (maar dan geeft ie geen error bij het schrijven)

ik neem aan dat je deze site goed gelen hebt zeguers

in weze moet je de deco altijd met een oslink weer aan de praat krijgen of je moet de elektonica in de deco omzeep geholpen hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel een read signature gedaan maar ok dat ging niet en heb ik dus enablepgm gedaan.

toen kon ik wel de firm laden en toen kreeg ik 16 error,s.

ik heb in het instellings stop on error had ik uit gevinkt.

maar ok nu heb ik geen display meer de decoder doet niks de zekering is wel goed die heb ik na gekeken maar wat kan ik nu nog doen of moet hij naar de dealer?

of wie kan mij helpen bedankt..

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen display of out of order in het display geeft alleen aan tenminste die keren dat ik dat had dat ik de verkeerde soft er in gegooid had of dat ik met defiant teveel aan de soft veranderd had maar je moet dus geen read signature doen je oslink werkt dus in iedere geval wel wqant je hebt ten miste al iets in de deco veranderd

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

had jij die ontvanger al vaker gepatch't of was deze nog origineel?

Ik krijg soms ook wel eens een read error, en dan stop hij direct met de melding communicatie met os-link verbroken.

Die optie stop on error uitvinken lijkt me niet erg verstanding want er is wel iets fout natuurlijk mischien heb je hem nu wel defect gepatch't omdat hij niet stopte.. en gewoon opnieuw met originele software laden?

Philips schijnt vrij goedkoop ontvangers te ruilen dus maak je niet te druk hierom, wel vervelend natuurlijk.

 

sux6

 

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou graag de origenele erin doen maar dat ging goed van 1 t/m6 was ok daarna 7t/m 15 need update

bij de eeprom zei die

error writing config eeprom

16 is ook ok.

en het display geeft aan update error.

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ondertussen doet de deco dus al iets meer niet veel maar genoeg om vast te stellen dat het op de soft vast zit mischien is de orginele versie niet helemaal goed uit gelezen of opgeslagen je krijgt via je pm een die wel werkt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niets aan de hand, je moet het gewoon nog een keertje proberen.

 

Je hebt dus een nieuw type, ENABLEPGM vervolgens doe je READ firmware, en direct daarna WRITE firmware.

 

Dit moet werken zo niet dan doe je het nog eens.

 

Succes

DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je alleen menu hebt dan zul je de kanaalen moeten installeeren en dan heb je wel beeld je moet bij de orginele versie wel even kijken of de lnb is ingeschakeld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...