Ga naar inhoud


6073 kapot door patchen


edwin40

Aanbevolen berichten

ik laat hem nu zoeken maar goed ik denk dat het allemaal niet lekker is maar ik zie wel ik hoop dat je me in iedergeval belt henny voor het geval dat.

maar het is inderdaad software matig maar waarom het bij mij niet lukt mag joost weten bij die origenele firm zit toch ook een eeprom ?

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


die kan dus ook gewoon leeg zijn of als je de eeprom van de 5816/33 er inzet wat ook de 6072 is dan kaan het zijn dat je wel een kanaalen lijst er in hebt zitten maar dat je er geen signaal erbij hebt zitten dan krijg je rechts onderin een klein rood blokje en dan moet je nog de kanalen opnieuw inlezen of wat ook mogelijk is dat je b.v. een zibi file er ingooit en een eeprom file van euromuis of andersom dan werkt dat ook niet tenminste ik kijk dan niet verder want ik pas de lijst toch aan met mes2.11 dan heb ik de kanaalen er op mijn volgorde inzitten die ik het meeste bekijk zapt wat makkelijker

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf gebruik declink .98 dat werkt vrij makkelijk dus de rest heb ik nooit echt goed geprobeerd met declink klik je gewoon open aan dan enter en dan zet je de snelheidhoger naar 115200 dan flash write read dan read flashtype dan klik je op data want daarmee lees je de kanalen lijst uit enals die done aangeeft is tie klaar en dan bewerk je flash met b.v. mes2.11 of een ander progamma en dan zet je het terug met declink met inplaats van data klik je dan program dataflash daarna klick je op exit zodat de deco uit de se mode gaat en als je dat vergeet moet je de on off knop even twee keer indrukken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cyberson, als je nu bezig bent met patchen met FlashCvt, dan zie je toch ook rechtsonder in beeld het knopje 'Schrijf Eeprom'. Druk hierop als het patchen van de firmware of flash512k.bin klaar is, en dan kies je de bijbehorende eepromfile en binnen enkele seconden is de eeprom geschreven. Klaar! Veel makkelijker dan declink en bovendien beter gecontroleerd omdat de schrijftechniek van FlashCvt een controlefunctie heeft ingebouwd. En bovendien hoef je de naam van de eeprom niet eerst aan te passen, je kunt hem gewoon kiezen via het file-dialoogvenster.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...