Ga naar inhoud


Test van Atlanta 5400 ir2ci+ in de Satellite


Gast

Aanbevolen berichten


murdock,

 

probeer meer eens soft van de atlanta in een digiality ye steken en je zal zien wat er gebeurd.

ook intern heb ik ze vergeleken en ze zijn totaal anders.

digiality heeft een irdeto chip aan de cam zitten en een atlanta ene van SCM ( conax).

 

@shivan,

 

je heb wel leuke ideeën , maar persoonlijk zou ik er iets inzetten over het schotel gebeuren.

 

groeten

steven94

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de atlanta vandaag uitgebreid kunnen bekijken en een beetje kunnen testen.

Het is een hele leuke ontvanger maar mij bevallen toch een paar dingen niet zo heel erg goed.

1. Het is niet zo'n bijzonder snelle zapper.

2. De beeldkwaliteit in RGB modus valt mij een beetje tegen. Ik ben een Dreambox en een topfield gewend en vooral de Dreambox is toch wel heel erg veel beter qua beeld.

3. Ik mis s-video en s/pdif enorm op dit apparaat. Op een ontvanger van deze tijd moet toch wel een digital output zitten. S-Video is voor beeld freaks weer op te vangen met RGB, maar een beetje beeldfanaat is ook meestal wel dol op een beetje fatsoenlijk digitaal geluid en dat ontbreekt dan weer waardoor de ontvanger voor die mensen zeker niet in aanmerking komt.

Voor de rest een leuke ontvanger die zich zeker met een ucas ontvanger kan meten.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toxiq,

 

een atlanta is zeker geen ucas hoor.

hij is inderdaad geen snelle zapper en zeker niet als je vergelijkt met een dreambox of een topfield.

hij geeft wel perfect zijn beeld door.

qua beeldkwaliteit kun je niet treffen tegenover de dreambox .

van die dreambox is het beeld perfect.

hier in belgie zijn de atlanta's met s-vhs en die in nederland zitten niet (raar he).

ik vind het gewoon een prima toestel , en vooral dat het kan werken met veel originele kaarten (7in1).

 

groeten

steven94

Link naar reactie
Delen op andere sites

@steven94

 

Leuke ideeen?

Magnefieke visioenen zijn het!

Een realtime screensaver is misschien wat veel gevraagd , maar een mooie achtergrond ( Transparant ? ) van inderdaad iets met het schotel gebeuren leuk me wel aardig.

Maar allee hee?

Ik heb makkelijk praten , ik ben tenslotte een tevreden gebruiker , en hoef zelf de software niet te maken .

Van dat zappen snap ik niet geheel want ik vind toch echt dat ie niet veel langzamer is dan mijn humax hoor.

Als ik op de humax zap heb ik even zwart beeld , en de atlanta bevriest het beel even .

Het schakelen tussen coderingen en dat tijdens het zappen gaat wat traag , maar het gebeurt wel he ? en dat is toch ook belangrijk dacht ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...