Ga naar inhoud


Sat4all The European Satellite-Board Is Back


Avalon

Aanbevolen berichten

Hallo <P>De vele E-mails die door members aan de webmaster zijn gestuurd heeft de doorslag gegeven om weer verder te gaan met het populairste board van europa. En daarvoor bedank ik jullie MEMBERS dan ook voor met grote steun die jullie via E-Mail hebben gegeven aan de webmaster (top dus). Er zijn nieuwe Moderators aangesteld die er vol tegen aan willen gaan om er weer een super european-board van te maken. En met uw hulp gaat dat zeker lukken. <P>Ik wens jullie dan ook voor de komende tijd veel plezier en hobbyfun op dit board. <P>Groetjes <BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ben ik blij dat jullie er weer zijn, was toch wel even schrikken.<P>Dit board is gewoon onmisbaar voor de echte sateliet hobbyist, jullie database is inmiddels van onschatbare waarde geworden.<P>Hopelijk zijn jullie dit keer een lang leven beschoren. laugh.gif" border="0 <P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig weer terug.<BR>Dergelijk board is onmisbaar voor vele onder ons, al zijn er altijd die komen herrie schopen.<BR>Persoonlijk heb ik nog geen beter board dan dit tegen gekomen, en hopenlijk mag dit zo blijven!<BR> rolleyes.gif" border="0cool.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, GEFELICITEERD<P>gelukkig dat dit board weer terug is, ik wis me geen raad de afgelopen dagen.<BR>elke dag wel een keer inloggen en dan ineens niet meer, was toch wel heel vreemd.<BR>en ik zag de hobby ook al moeilijker worden zonder naar de topics kunnen kijken.<BR>Ja ik ben echt blij dat het board weer open is.<BR>Alle mods heel veel sucses met het draaiend houden van de NUMBER 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

supergoed dat jullie weer terug zijn !!!!!!!!<BR>Zelfs toen het board een paar dagen gesloten was ben ik toch nog iedere dag even wezen kijken of er nog een doorstart kwam en die is er nu , kijk dat vindt ik nou KLASSE.<BR>Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met jullie nieuwe ``baantje`` als moderater en dat het jullie voor de wind mag gaan<BR>grtz jim

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was wel geschrokken toen jullie opeens weg waren ik keek altijd op dit board.en vind het fijn dat jullie er weer zijn dit is immers toch de populairste site van europa<BR>heel goed dat jullie de draad weer opgepakt hebben.<P> veel succes mbon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens het is goed dat jullie weer in de lucht zitten het werdt zo stil rond om sat4al en nu ook niet meer van die rare dingen in je hooft halen van sluiten gewoon lekker met zijn allen verder bouwen aan onze mooie hobby suk6 allemaal.<BR>G.R Pecari cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...