Ga naar inhoud


Sat4all The European Satellite-Board Is Back


Avalon

Aanbevolen berichten

Blij! Blij!! Blij!!! dat jullie er weer zijn.<P>Naar mijn mening is dit alle beste forum en ik hoop dat het zo blijft.<P>Zet hem op, nieuwe crew.

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi iedereen<P>SAT4ALL is terug, ik ben er heel erg blij mee, laten we ervoor zorgen met elkaar dat we onze hobby in de lucht houden, van mijn kant 1000000% steun. Geen gesodemieter maar gewoon leuk hobbyen, want daar is deze site toch voor? Van elkaar leren (ik ben maar een beginner) Elkaar steunen etc, etc, <P>Iedereen heel veel succes en met name de crew die deze site in stand houdt.<P>Laten we er iets leuks van maken.<P>GROET, Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de naaie start.<BR>Ben benieuwd welke koers de nieuwen gaan volgen. Weer een beetje terug naar het "vrijschakelcentrum "idee of zoals het de laatste tijd ging. Je merkte wel dat vele niet echte hobbyisten behoorlijk in paniek raakten.Waar stonden nou die kant en klare files????

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ben <P>Ik denk niet dat je het board moet zien als een vrijschakelboard. De kant en klare file's moeten ze na mijn inzien toch nog zelf maken en als ze dan toch in de downloadzone staan dan hebben ze geluk & een maandje rust. Er zijn mensen die daar moeite mee hebben, maar dan kan in het forum hulp gevraagd of geboden worden over hoe ze een file moet lanceren naar hun kaartje het is hobby & daar zijn we dus voor. <P>Groetjes <BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUPER SUPER SUPER,<P>Wat moeten wij als hobbyisten toch zonder jullie moeten! Ik heb nu avonden naast mijn vrouw op de bank doorgebracht. En eindelijk kan ik nu gewoon mijn ei of andere zaken kwijt aan andere hobbyisten. TOP blijf doorgaan!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...