Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan iemand me vertellen wat deze kaart precies meelevert om het te kunnen bewerken .. er is tamelijk weinig over te vinden dus mischien dat hier iemand het weet

zo ziet het eruit maar mijn model is nog ietsje ouwer dus zonder dat druk knopje dat je ziet, ik wou graag weten weten chips hierop zitten en welk prog er bestaat om het uit te lezen kheb al vele prgrammas uitgeprobeerd oa icprog .. de vraag welke type is het

nou jah ik hoor het wel

bvd

miguel

post-2110-1318257804,5626_thumb.jpg

Geplaatst:

De slimcard is een plastic magneetkaart die net iets dikker is dan de papieren wegwerpkaart. Met zijn 0,35 mm is deze nieuwe plastic kaart steviger dan de papieren kaart en veel goedkoper dan de traditionele magneet- en chipkaart. De slimcard is oplaadbaar en hoeft dus niet te worden weggegooid wanneer het tegoed is opgebruikt.

Breed inzetbaar

Slimcards zijn inzetbaar voor een zeer breed scala toepassingen. Zo zijn ze te gebruiken voor het betalen van kopieën en prints, het gebruik van PC’s en het gebruik van analoge telefoon- en faxlijnen. Tenslotte zijn de nieuwe, plastic kaarten ook inzetbaar voor aankopen bij zogenoemde minikassa’s. Natuurlijk zijn deze minikassa’s ook te gebruiken voor het opwaarderen van slimcards. Allereerst kan de kassier met de minikassa kaarten per stuk opwaarderen. Daarnaast kan de beheerder verschillende kaarten tegelijk van een bepaalde waarde voorzien.

Optimale oplossing voor elke situatie

Voor de verkoop en opwaardering van de nieuwe kaarten bestaan diverse mogelijkheden. Zo is er voor elke situatie een optimale oplossing samen te stellen. Met een gecombineerd uitgifte- en opwaardeerapparaat kunnen gebruikers hun kaarten bij één apparaat zowel kopen als opwaarderen. Het is echter ook mogelijk een apart opwaardeerapparaat in te zetten. Dit aparte opwaardeerapparaat kent drie varianten: één die munten en biljetten accepteert, één die alleen biljetten accepteert en een mini-apparaat voor minder intensief gebruik.

Bron: Xafax

een Slimcard kan je proggen doormiddel van een SlimCard adapter, verkrijgbaar op diverse sites voor ongeveer 5 euro, dus adapter in je huidige progger en SlimCard erin.

Hopenlijk heb je hier wat aan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen