Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het lukt mij niet om met de funcard beeld te krijgen. Ik heb verschillende files(oa B6in1) en programma`s gebruikt(volgens de handleidingen Duwgati). De goldcard en de originele C kaart werken wel. Ik dacht eerst dat de kaart stuk was en heb een nieuwe gekocht. Maar nog steeds geen beeld. Ik heb de reciever software niet veranderd.

@Sat 9500S pentacrypt 1.09, masteria IV.

Geplaatst:

Heb je wel de goeie file gebruikt je moet de flash gebruiken en dan de eeprom van de MM anders doe je iets niet goed bij het schrijven van de kaart voor een goede uitleg over hoe te programmeren www.duwgati.com succes

Geplaatst:

Ik heb de handleidingen van Duwgati stap voor stap exact opgevolgd. De mickey flash en MM eeprom gebruikt bij de 6in1. Bij *atjack geef ik aan welke reciever ik heb (Ucas) en krijg je automatisch de juiste files. Ik gebruik Chipcat of ***geen-reclame***.

Geplaatst:

Dan zou je beeld moeten hebben ik heb ook een ucas en ik doe hetzelfde en ik gebruik dezelfde files stop de kaart er eens in en kijk bij common interface van je ontvanger bij kaartinfo en kijk eens wat er staat er moet dan irdeto/beta card en daaronder Cryto id=602 country=NL dan is de kaart goed en moet je beeld hebben,succes

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb de handleidingen van Duwgati stap voor stap exact opgevolgd. De mickey flash en MM eeprom gebruikt bij de 6in1. Bij *atjack geef ik aan welke reciever ik heb (Ucas) en krijg je automatisch de juiste files. Ik gebruik Chipcat of ***geen-reclame***.

Klinkt lullig, maar probeer voor de fun eens een fun4, met fun5 worden wel meer problemen vermeld hier en daar. Succes!
Geplaatst:

Daar staat helemaal niks. No card inserted. Bij de goldcard staat dit er wel. Maar die werkt ook niet 100%. Op sommige kanalen valt het beeld weg en moet de reciever uit en aan. En werkt het weer. Officiele C kaart werkt goed.

Geplaatst:

Ja precies en chipcat is zo wie zo niet geschikt voor die grote kaarten ik denk dat hij hem niet goed erase maar met de nieuwe versie van ***geen-reclame*** zou het wel moeten lukken ik gebruik zelf masterburner erase en dan quik kaart selecteren flash en eeprom lukt altijd,succes

Geplaatst:

@jasper

probeer het eens zo met ***geen-reclame*** 2.06 de goeie kaart selecteren AT 515 24C512 eerst erasen en dan programmeren moet lukken,succes

Geplaatst:

Ik zal het proberen. Als het niet lukt ga ik terug naar de satwinkel. In ieder geval bedankt.

Geplaatst:

Het moet lukken maar je gebruikt een grote kaart om een klein beetje op te schrijven dan moet je nieuwe versie van ***geen-reclame*** of masterburner gebruiken die ondersteunen de fun5 als het lukt meldt het even en met welk programma,succes

Geplaatst:

Ik heb het met beide programma`s geprobeerd. Het werkt niet. Bij verify van de kaart geeft hij geen foutmeldingen. Ook de snelheid wat langzamer gezet. Voor de zekerheid heb ik nog een aantal andere flash en MM / ucas files uitgeprobeerd. Zou het aan de reciever software liggen? Want met de coldcard werkt het de ene keer wel en de andere keer niet. Terwijl ik de coldcard niet opnieuw programmeer.

Geplaatst:

Het probleem was de reciever. De reciever was niet in orde. Ze hebbben de sofware opnieuw ingelezen maar dat had geen effect. Ze hebben een nieuwe meegegeven en die werkte dus wel.

Geplaatst:

Ja dan kan je blijven zoeken en maak je nu een goeie kaart en nog veel kijkplezier met je Extreme,groetjes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.