Ga naar inhoud


svetik neemt afscheid..!


Gast

Aanbevolen berichten

Citaat: Nee dat mag niet. De moderators beslissen democratisch, niet de leden. Het is namelijk ons forum en jij bent "maar" een gast, al gedraag je je niet als zijnde een gast. Jij schijnt te vergeten dat wij hier alles in onze vrije tijd voor jullie regelen. Het moet dus voor ons ook leuk blijven want anders kunnen we er net zo goed de brui aan geven. Dit is tevens het laatste antwoord aan jouw adres, want ik ben je al meer dan beu.

 

Was ik al bang voor; ik vrees dat ik even in de war was gebracht door het "volwaardig lid" dat ik zo fier naast m'n naam zie staan bij een posting of reply.

Helaas, we zijn slechts gast...............

 

Wat dacht je van een soort van "gastenboek", een kleine toevoeging aan sat4all, laten we dat "off limits" noemen, kan nog net mooi boven de "off topic".

Een plekje dus waar alle "leden", of gasten zoals je wilt, ongecontroleerd, ongemodereerd, buiten de verantwoordelijkheid van sat4all kunnen koeterwalen, brainstormen, discussieren etc, zonder dat topics gesloten worden?

Tenslotte staat een hotel er ook gekleurd op wanneer het overduidelijk pagina's met kritiek uit het gastenboek verwijdert....

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Superster, ik zie nu pas deze opmerking van jou:

Citaat:
communistische dictatuur die op z'n laatste beentjes loopt

 

Een volgende opmerking in die strekking en je hebt een ban te pakken. We laten ons hier niet dor jou beledigen en je overtreed daarmee ook de regels:

 

Citaat:
7. Fatsoenregels.

Op dit board gelden de normale fatsoensregels.

 

Hier kan ook geen discussie over gevoerd worden. Regels zijn regels.

 

Tox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...