Ga naar inhoud


audio cd van dvd


Gast

Aanbevolen berichten


@swiffertje,

 

Hallo, e.e.a. is wel mogelijk, ik denk dat je het op de zelfde manier kan doen dan wanneer je bijv. iets over zet van een video band.

In lezen als een wave bestand en daarna knippen met bijv. cooledit, als er niet meer reactie's komen op dit onderwerp, laat het mij dan even weten, dan zoek ik het verder uit.

Ik zoek zelf n.l. altijd naar de CD versie van de DVD en heb het eigenlijk zelf nog niet nodig gehad, hoewel ik van bijv. Ozzy Osbourne wel een nummer op de CD mis die wel op de DVD staat, bij sommige andere CD's heb je meer muziek dan op de DVD versie's, vr.gr.

 

Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben bang dat het niet gaat omdat een normale cd speler

geen dvd kan lezen dus maakt het ook niet veel uit welk bestandsformat je er op weg schrijft.

wat wel gaat is als je er audio op schrijft je hem gewoon in een dvd speler (op de computer of stand alone)kunt afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
is het mogelijk om een audio cd te maken van een muziek dvd zodat je ook de muziek kan luisteren op een cd speler?

Ja dat is heel goed mogelijk met het progje DVD TO MP3
effe zoeken je vindt het vast wel en anders hoor ik het wel.

greetz larslizard
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@swiffertje,

 

Twee andere progje's die we hebben geprobeerd vanavond : dvd2avi & smartripper ( even zoeken met een zoek machine, deze zijn wel te vinden ), daarna bewerkt met Nero, e.e.a.ging redelijk snel, maar kon de knip wel horen altans op de pc.

Gaan binnen kort verder met uitzoeken , waarschijnlijk als het wordt weg gebrand op een cd dat je dan de click niet meer hoort.

Dit zou betekenen dat dit een veel snellere oplossing is dan cool-edit waar ik bij zweer n.l. knippen op 1 K van een seconde.Er bestaat niets ergers dan het kunnen horen waar je knipt ( vooral live opname's )of een slecht geluid.

De eerste live opname's die ik op cd gezet heb waren opname's van Ronnie James Dio en die klinkt beter dan zijn laatste live cd van een paar jaar geleden.

Hij heeft van mij ook een exemplaar gekregen en ik zei tegen hem dat hij het zo "legaal" kan uitbrengen wat waarschijnlijk niet mag van zijn maatschappij, maar wie weet.

Trouwens een andere optie is dvd in de dvd speler van de computer en inlezen met cool-edit, dit kost wel meer tijd en heb ik nog niet geprobeerd, vr.gr.

 

Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...