Ga naar inhoud


Echostar 808 2ci - Welke cam?


Gast

Aanbevolen berichten

Wie heeft ervaring met cams in de echostar 808 2ci?

Ik hoor vaak dingen over Magic Modules, Matrix reloaded, etc. Maar wat is nou eigenlijk het verschil en werkt goed met deze receiver?

 

Welke werken goed en wat kun je ermee ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk even op de site van Duwgati .

Hier vind je een complete uitleg, in elk geval veel completer dan ik hier zou kunnen geven. Wil je echt technisch bezig dan is Lefdata een must. Beide staan trouwens ook gweoon op de linkpagina van Sat4All.

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat zelf al te denken aan de magic module, maar hoorde zoveel over andere cams dat ik eerst eens wat ervaring van anderen wilde horen. Blijkbaar zijn er maar weinig mensen met een 808 en een cam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mad-dip,

 

Ik heb zelf geen 808, maar moest wel aan iemand instuctie geven hoe hij werkt!!

Het apparaat is voorzien van een zgn KIDCAM, dit is volgens mij net zoiets als een Magic of Joker, die meerdere coderingen aankan. Hij werkt prima met de Fun van LUX. Ik had even een halfuurtje nodig om hem "door" te krijgen, maar toen was ik wel onder de indruk van mogelijkheden, daar ik zelf een Philips heb, is dit heeeeel wat anders. Ik denk eraan om ook een 808 te kopen!!!

Maw, een eenvoudige CAM die meerdere coderingen aan kan lijkt mij voldoende in eerste instantie.

 

Grtz, Steven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er alleen een aston module inzitten en geen kidcam, althans niet dat ik weet.

 

Daarom ben ik van plan een magic module en programmer voor magic module en kaartje te kopen. Alleen wou ik ff weten wat de ervaringen zijn voordat ik bijna 300 euro uitgeef.

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit inderdaad ook een aston 1.2 cam bij maar de werkt alleen op seca.

Een MM met goede funfile`s werkt voor mij voldoende, dus voor mij geen dure cam met programmer e.d..

Het is maar net wat je wilt.

 

Grtz, Steven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...