Ga naar inhoud


Wie heeft er al een Taquilla update binnen


Aanbevolen berichten

Zijn er al mensen die een A.U. binnen hebben gekregen voor Taquilla met het devoy setje?<BR>Alle Seca providers komen op een standaard doos binnen behalve CSD Espana.<BR>Met een Humax wil tot dusver alleen Absat en CS France naar binnen lopen.<BR>Iemand ook deze ervaring?<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ken die files niet, maar volgens de spaanse nieuwsgroepen is autoupdate op CSD/Taquilla niet meer mogelijk op een pic-card. Althans je krijgt wel codes binnen, maar het duurt niet lang voordat het beeld op zwart gaat door de diverse aanvallen van CSD.<P><BR>Er is wel software voor piccard2 en funcard. De nodige aanpassingen in de software voor controle tegen de vele aanvallen van CSD zouden niet meer passen in de pic van de piccard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de devoy files zitten mk01 en ppua's die niet meer geldig zijn voor cse en c+france, ondanks wat de readme file verteld, wel is het zo dat hun hex file bestand is tegen de aanvallen van taq. (tot nu toe), als je een juiste mk01 en ppua invult voor taq cse en c+france werkt het file perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is inderdaad waar dat de 01 key die in de binfiles te vinden is niet meer werkt<BR>als je logt krijg je geen supercrypt blok meer dat betekend dat de key niet meer werkt ook niet met de goede ppua als ik het wel heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu zon beetje alle files die openbaar zijn gecontroleerd maar geen 1 met al de nieuwe 01 key dus men houd deze non public of men is niet in staat deze te achterhalen ?? ik weet het niet maar vreemd is het wel. Wie weet hier meer van??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is er een ander probleem. De autoupdate werkt bij mij perfect. De abonnementsdatum verspringt mooi naar eind februari. Alleen 't beeld blijft zwart. Ik heb ook een andere PBM code van een andere file geprobeerd. Hier deed hij hetzelfde bij.. Waaar is trouwens PBM de afkorting van?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg bedankt voor de link! <BR>Ik was nu aan 't proberen of de autoupdate werkt. Ik heb alle keys verwijderd uit het eeprom bestand, de rest (ident, PBM, PPUA) heb ik gewoon laten staan. Nu heb ik gewoon zwart beeld, de abonnementdatums blijven allemaal op 28 febr 01 staan. Na een half uur w8ten heb ik nog steeds geen autoupdate ontvangen. Hoort dit zo?? <P>alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste BCN ik heb gebruik gemaakt van je link<BR>en de files gedownload.<BR>Er is 1 probleem de code die gevraagd wordt als je de kanalen wil inproggen in je ontvanger, weet jij de code van deze files?<BR>olgas1 en ytzan .<P>buddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...