Ga naar inhoud


zenderlijst vh sat


Gast

Aanbevolen berichten

Heb een hele tijd geleden al licentiekosten betaalt voor het editprogramma van de VH sat, maar nu vindt ik nergens nog moderne zenderlijsten. Op dit moment heb ik er een waar free x tv niet instaat. Heeft iemand voor mij een aangepaste lijst waar deze zender wel in is opgenomen ?

 

Hartelijk dank alvast daarvoor.

 

 

 

groet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt hem beter zelf even inscannen. Het is een beetje einde verhaal VHSat vrees ik. Zowel van Van Hunen als Gigenius hoor je nog weinig en dat heeft naar mijn ervaringen te maken met het continue vastlopen van het NL pakket (en laten we daar nu net wonen). Vanaf versie 3.11 al beloofd (ruim 1 jaar geleden) dat het nu echt was opgelost, maar helaas..De mensen die ik ken zijn allemaal overgestapt naar Humax en een enkele Dreambox of Topfield. Alhoewel het voor het geld een hele snelle maar simpele ontvanger is (met erg mooi beeld! Beter als van de Humax 5400) is de support te traag..

 

Astra: 12663H 22000 5/6

Hotbird: 11137H 27500 3/4

 

En ik heb begrepen dat je daar echt een FreeX-TV/Icecrypt/SkyCrypt/JokerCAM voor nodig hebt..De eerste met versie 0.77 of 0.78 (werkt hier prima)..Of ze nog in 6x1 files werkt weet ik momenteel niet..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mimisiku

 

ik weet datje de handleidingen voor VHSAT vertaald. Betekent dit dat jou post over "einde verhaal VHSAT" ook een feit is, of is het meer een gevoel/inschatting van jouw kant?

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt voor jullie reactie's . Als ik het een beetje begrijp zal het wel het eeuwige camping leven worden voor mijn VHsat. Maar het rare is dat ie (tranponder etc. goed), voorbij free xtv gaat, deze ziet ie niet op de correcte waarden.

 

Evenwel bedankt.

 

 

groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als H. van Hunen nu eens de moeite nam om eens met me te bellen of anderszins te communiceren dan zou ik daar wellicht een sluitend antwoord op kunnen geven. Nu ben ik een gevoelsmens en hoor van H. van Hunen absoluut niets meer. Als ik naar Arnhem bel wordt er 'een sticker op zijn bureau/monitor' gekleefd. Maar da's dan alles...Service is prima hoor (ook zeker voor de VHSat). Persooonlijk denk ik dat hij het heel druk heeft.. Qua (door)-ontwikkeling van de VH-Sat is het einde verhaal..Er komt een ander jasje omheen (zelfde print) en de software ontwikkeling staat naar mijn gevoel stil...Denk een beetje dat het freeze-probleem het toestel consumententechnisch de nek heeft gekost..Jammer alleen dat dit probleem niet bij de techniek zit, maar aan de filtertechniek op CAM/MPEG niveau. Canal + houd zijn kaken stijf op elkaar..Rare is wel dat andere ontvanger die ook niet van Canal + zijn er geen last van hebben.....De VH-Sat blijft een leuke doos voor weinig geld (beeldkwaliteit is beter als van mijn Humax 5400), maar de firmware moet echt heel rap foutloos gaan draaien op de NL kanalen..Anders einde..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de ervaring die ik heb met de vhsat met aston 1.05 is slecht opstarten om beeld te krijgen ,dus kaart er in en kaart eruit enz.Maar als je de vhsat gebruikt met mm bijna nooit geen problemen met hikken of moeilijk doen gebruik zelf digenius 3.18 met mm 1.09 en dat werkt echt wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook kanalen uit DVb2000 of satcodx lijsten importeren.

Ik heb met de Vhsat met MM en penta 1.09 en ontvangersoftware Digenius 3.18 geen enkel probleem ik vindt het een prima ontvanger, ik heb ook een Echostar 808 die is mooier om te zien, heeft iets meer opties maar qua werking is die duidelijk trager en minder.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

DM 7000S, Open PLi®, West Dig 160GB HD,1 USB 160Mb, CD Abo, Maxplus 2100+

TechniSat Multytenne 45cm 28.2E --> 13.0E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...