Ga naar inhoud


Oplossing Taquila???


Aanbevolen berichten

Via verschillende bronnen hoor ik dat het Taquilla probleem mogelijk op te lossen is door op een MOSC kaart wat krediet in de PPV-sectie te zetten. Misschien iemand die dit kan testen?? Ik heb hier alleen pic-cards...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <P>Dit zal wel werken maar alleen op de orginele box van Spanje. En op de Aston CI module's. als je in het bezit ben van een nederlandse seca doos zal je toch geduld moet hebben Taq word geblokkeerd door een regiocode die deze box niet accepteerd. Er word al druk gesleuteld om de regiocode uit de secadozen te krijgen maar zal niet simpel zijn.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator News & Information

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by murdock:<BR><STRONG>Via verschillende bronnen hoor ik dat het Taquilla probleem mogelijk op te lossen is door op een MOSC kaart wat krediet in de PPV-sectie te zetten. Misschien iemand die dit kan testen?? Ik heb hier alleen pic-cards...</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hoi,<P>Ik wil dit wel even testen.<BR>Als je me vertelt wat ik moet veranderen.<BR>Op mijn MOSC kaart.<P>Mail me even:<P>hobbyman@gmx.net wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,om dat credit te geven is denk ik niet zo`n probleem,die regiocode zal denk ik ook niet zo`n probleem zijn,want die kun je n.ml per provider op de kaart zetten,wat wel het probleem is ,wat is die regiocode voor spanje, want ik denk dat het dan wel werkt,want ik heb n.ml een filetje opgehaald ,een poolse met commando`s,waarmee<BR>het ppv probleem op de orginele kaart ook weg zou zijn,waaruit ik afleid,dat de regiocode op de kaart voorrang krijgt op de software van de decoder,ik denk dat het zo werkt dat door het commando de software kijkt<BR>op de kaart kijkt of de regiocode aanwezig is op de kaart en zoniet daarna kijkt,naar de regiocode<BR>in de decoder.De regiocode bij de providers op mijn kaart staan nu op 00,maar kan bijv bij de spaanse provider bijv op 03 etc,als je dus waarschijnlijk weet welke regiocode zo`n seca doos uit spanje heeft,ben je denk ik klaar,want ik kan mij niet voorstellen dat er niet iets is ingebouwd,waarmee jij bijv met een buitenlandse decoder op bijv taquilla kan abboneren,want die mogelijkheid is vast wel open gehouden,mochten er bijv wetten aangepast worden waardoor je bijv ineens wel een abbo op paytv uit het buitenland kan nemen,ik kan er misschien naast zitten,maar mijn gevoel zegt dat het zoiets wel is,net als met dvd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb bij ppv credit 00 52 ingevoerd,<BR>maar helaas geen taquilla,ook heb ik de bitmap aangepast.misschien weet iemand wat die waarde moet zijn bij ppv credit,want dan verander ik het gewoon weer,misschien dat bocky wocky weet of die gene met die 52 FF bedoelt wordt dat je dat moet plaatsen bij<BR>ppv credit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Ik kom ook niet veel verder.<BR>Op een goldkaart icm een aston draait alles.<BR>Maar een orginele seca kaart loopt niet op alle taq zenders, ook de xx doen niks.<BR>Wie weet de oplossing om mijn mosc kaart te laten werken op taq.<BR>Moet toch mogelijk zijn anders zou een goldkaart ook niet mogen werken.<BR>Wie help me verder.<P>Bye HobbyMan<P>Hobbyman@gmx.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...