Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dit bericht ook al geplaatst op CI's en CAM's, maar deze plaats lijkt mij beter, gelet op de 0 reacties daar.

Wie kan mij vertellen met welk programma ik het beste een (witte) zgn. MM card m.b.v. een MasterA11 kan voorzien van de bb_aio files? Heeft iemand ervaring of dit werkt op een Echostar 3000 Via met de card in een Conax cam 3.03?

Heb hierover al diverse sites uitgeplozen, o.a. Duwgati, maar ik kan geen bevestiging hierover vinden.

Geplaatst:

een MM card ken ik niet maar je vraag betreft nog enkele aspekten welke ik wel kan beantwoorden...

de conax cam 3.03 kan deels met die bb_aio silver files werken maar niet heel comfortabel en niet stabiel...

die files willen namelijk zodra je op een crypted kanaal schakeld de cam resetten... dat doet de 3.03 niet echt goed en soms helemaal niet... enkele combinaties receiver met deze cam, zoals ik gedurende de laatste weken gelezen heb geven wel beeld op enkele zenders.

maar dat wordt testen.

de files zijn bedoeld voor een piccard2 de zogenaamde silver card.

of die mm card hieraan voldoet is mij dus onbekend.

cheers

Youre Freedom Is The End Of Me

Melanie De Biasio

Geplaatst:

Hartelijk dank voor jouw uitleg.

Ik ga eerst maar eens een Silvercard aanschaffen en het daarmee proberen, want ik mis een programma om de MM card te kunnen beschrijven. Het probleem is dat er geen tekens op de MM card staan. Destijds schreef men hierover

dat het een card was die t.z.t. voldoende geheugen en snelheid bezat om de hack van Seca2 aan te kunnen.

Groet.

Peter

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Ik ben er inmiddels achter dat deze card ook wel Megapic

M2 wordt genoemd en zich laat programmeren met M2loader.

(onderdeel van file ConaxM2)

Zoek nu alleen nog een beschrijving voor deze loader in combinatie met de MasterA11. Het programma M2loader heb ik al, maar daar zit geen "Help" bij. In de readme staat dit:

Now its time to have Conax on Card "Works Great" The file works with Au if you hade Mkeys !

The file is to M2-card! rgrds Plug and play Lamer-Hacker

Met de zoekfunctie op dit board heb ik geen resultaat gehad.

Wie kan mij verder helpen met de beschrijving?.

Alvast hartelijk dank.

Peter

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen