Gast Geplaatst: 3 september 2003 Geplaatst: 3 september 2003 Hallo, Ik heb momenteel in mein Echostar DVR7000 2 CAM, een FreeCAM en een Free X TV Cam. Nu heb ik begrepen dat deze Free X TV Cam ook de functie van de FreeCam kan overnemen. Deze Free X TV heeft de versie 2.28 van de Software. Ik kan kiezen tussen All, SkyCrypt en NoZap. Heeft het voordelen om mijn FreeCAM uit de receiver te halen en de Free X TV Cam op All te zetten? Als ik de FreeCAM er uit neem, de Free X TV Cam op All zet en mijn FunCard gebruik krijg ik geen beeld met de Free X TV Cam. Wat gaat hier fout, of heb ik een speciale Software voor deze Free X TV Cam nodig. Wie heeft hier ervaringen? mvg Gérard
Tonskidutch Geplaatst: 4 september 2003 Geplaatst: 4 september 2003 Hoi, het voordeel is dat je maar een cam en kaart nodig hebt en dat enkele tpscrypt zenders open gaan die de freecam hardware matig niet open krijgt. Het pakket aan zenders die open gaan wordt dus groter. de software moet je bij de bekende links voor freexTV zoeken. ik vermoed dat je wel de firmware hebt geupdate voor de xxx zenders maar niet de 6in1 software erin geladen hebt met de fun5 kaart. cheers Youre Freedom Is The End Of Me Melanie De Biasio
Gast Geplaatst: 4 september 2003 Geplaatst: 4 september 2003 Bedankt, Als ik deze 6in1 software laad gaat dan de eigenlijke XXX zender verloren? Heb jij dat eens probeert? mvg Gerard
Gast Geplaatst: 4 september 2003 Geplaatst: 4 september 2003 Ik had eerst de 0.73 software geladen! 6in1 werkte echter de natuurfilms waren weg. nu heb ik 0.77 geladen es alles werkt, hoewel ik vindt dat het extreem lang gaat voordat ik het CAM Menu kan openen! mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen