Ga naar inhoud


Advertentie Philips misleidend


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo <P>Ik citeer uit een bericht wat Astra op de site staat en in de mailing heeft gezet wat aan Astra dealers is gestuurd.<P>Ondanks de grote mogelijkheden van digitale satelliettelevisie, is Philips van mening dat de positie van de satelliet als volwaardige infrastructuur verbetering behoeft. Een stellingname die zich uit in concrete activiteiten op diverse fronten. Zo zal Philips de distributie van digitale satellietontvangers verbreden naar grote bruingoedketens als Megapool, Kijkshop.<P>Kijk eens bij MxgxPxxl op de prijskaartjes dit toestel is geschikt voor communicatie van software via computer. ( Dus Niet) <P>Bron Astra <A HREF="http://www.ses-astra.com/market/nederland/nieuws/philips.htm" TARGET=_blank>http://www.ses-astra.com/market/nederland/nieuws/philips.htm</A> <P>Als je bij de bovengenoemde zaken zo'n ding koopt word je direct genaaid dit zijn alleen maar dozen schuivers en advies en een redelijke uitleg kunnen ze je niet geven. Ze worden zelfs nog getraind door Philips om zoveel van die dingen te verkopen met de grootste lul verhalen die ze de consument ophangen.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator News & Information

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja het is toch wat als je die dozen anders aan de straatstenen niet kwijt kunt. laugh.gif" border="0 <P>Op zo'n manier zal Sat4all wel heel snel aan de 4 miljoen bezoekers zitten.<P>Wordt een kwestie van verkopertje pesten in deze zaken met moeilijke vragen.<P>Stel je voor dat er dan ook een mooie soft uitkomt gemaakt door een hobbiist. Staat Philips helemaal in z'n hemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zeker als er natabene geadverteerd wordt dat het apparaat vele aansluitmogelikkheden zoals rs-232 en printerpoort/modem biedt.<BR>Dat zijn geen aansluitmogelijkheden maar gewoon stekkers.<BR>Het is pas een aansluitmogelijkheid als ik het ergens met een bepald doel op aan kan sluiten. Dat is niet het geval, dus is deze reclame wel degelijk misleidend.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, Toxic, ik ben het wel met je eens. Het is idd zo dat het door deze postings wel goed onder de aandacht wordt gebracht. Ik bedoelde alleen dat een "duister" sat board niet veel kans maakt om iets te beginnen tegen een multinationale als philips. Jammer, dat wel. Dat van die @philips.com adressen vindt ik wel kewl smile.gif" border="0. Kunnen natuurlijk ook "grappige" gebruikers zijn die voor de gein dat adres hebben ingevuld, maar ik denk eerder dat een medewerker van philips die misschien ook wel wat hobbyd zijn baas op deze thread heeft gewezen smile.gif" border="0smile.gif" border="0<P>Exposure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb contact gehad met philips over de misleidende advertenties.<BR>Zij beweren echter niets met de inhoud van de ads te maken te hebben daar deze door handelaren etc. geplaatst worden en niet door philips zelf.<P>Lekker afschuiven van de verantwoording dus. mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Misschien moet Philips zijn reclame slogan aanpassen "Let's make things better ", hier kunnen beter de laatste 2 woorden omgedraaid worden......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...