Ga naar inhoud


e-tech wireless router


bogie

Aanbevolen berichten

ik heb sinds vandaag de e-tech wireless router wlrt02. nu heb ik het wel werkend gekregen, maar ik kan mijn andere pc's niet pingen. volgens mij komt dit door de ingebouwde firewall. weet iemand hoe je die uit kunt zetten?. en dan nog het probleem met de beveiliging ]WEP]. kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe die ingesteld moet staan. de beschrijving bij deze router is niet echt wat je noemt goed. op de site van e-tech staat er ook niets over geschreven. alleen hun dure helpdesk daar kun je je vragen kwijt. kan iemand me even op weg helpen.

 

B.V.D gr.BOGIE.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb hem zelf ook en vind het een prima ding ..kik eens bij virtual sever door kan je bepaalde poorten openzetten..of lees het onderstaande maar eens

 

 

Bij http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/184484 Veel hardware routers kennen ook de DMZ (De-Militarized Zone).

Een toestel die je in deze zone plaatst zullen alle data doorgestuurd krijgen die binnenkomt waar de router niet weet wat mee te doen.

Dus alle data die niet volgens de NAT tabel of portmapping doorgestuurd kan worden naar een toestel.

 

Dit heeft ongeveer hetzelfde effect als er geen router zou tussen staan, behalve dat je nog altijd achter NAT zit, en een privaat IP hebt.

Als je er echt niet uitkomt met portmapping en je wilt toch iets gebruiken wat niet werkt achter NAT, kan je dit gebruiken.

Vergeet wel niet dat dit minder veilig is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn router was kapot ik krijg deze week een andere. het ding werkte totaal niet. ik kon b.v mijn andere pc dertig meter verderop niet aanluiten,met utp . zette ik die pc dan met een korte kabel op de router dan deed ie het wel. aan de kabel lag het ook niet want die heb ik met mijn andere router geprobeerd en werkte daar feilloos.

ik wacht maar even op de nieuwe, ik hoop dat die het wel doet.

 

gr.BOGIE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...