Ga naar inhoud


Radardetectie systeen


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een goed werkend Radardetectie systeen heeft hier iemand goede of slechte ervaringen mee.

Liefst een zaak aan de Nederlands - Belgische grens

Wat is een goed merk, en een richtprijs aub.

Liefst iets dat 99,99% werkt ik heb al wat mislukkingen gehad.

Groetjes Nepbelg.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Target Euro 966 werkt redelijk goed tot goed. Relatief weinig valse alarmen op de snelweg en binnenwegen. Met uitbreiding van laserdetectie weet je ook dat je gelaserd wordt alleen is de reactietijd helaas nul. Binnen 1/2 seconde weet men je snelheid al. In Belgie bij verkeerslichten wel veel valse alarmen omdat men hier voor verkeersdetectie gebruikmaakt van 34Ghz. radar. In NL valse alarmen bij verkeersdetectiesystemen in portalen zoals gebruikt op bv. bruggen en viaducten. Ook benzinestations en grote industrieterreinen willen regelmatig valse alarmen geven maar als je regelmatig vaste routes rijd weet je zo waar de alarmen vals zijn en waar niet.

Het is een duur apparaat, maar in NL verdien je het apparaat binnen een jaar terug (althans ik). Met sleetje verwijder je het apparaat binnen een seconde. Ook geen detector te zien achter de voorruit dus ook goed te gebruiken in Frankrijk, Spanje, Duitsland en Polen.

 

succes,

Peter.

 

Oh, richtprijs 770 euro in winkel zonder korting, met een beetje gezeur 720 a 730 euro met laserdetectie. Winkels kan je overal vinden. Gewoon automaterialenshop bezoekje brengen.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Prutsie

 

Kijk wel uit in die landen want net zoals onze KLPD hebben ook die buitenlandse politie agenten apparatuur waarmee een radar verklikker te detecteren valt.

De good-old stinger heeft daar een soort van "cloak" voor maar ook die wordt soms gedetecteerd.

 

Let op in Frankrijk ; ALS ze je snappen dan mag je hem zelf met een schroevedraaier losmaken/demonteren en dan voor je voorband leggen en eroverheen rijden (auw....) daarna krijg je nog eens een prent van 800 euri !

 

De prijzen voor boetes in Luxemburg en Belgie zijn ook niet mals ALS je gesnapt wordt. Bezit is toegestaan, gebruik NIET.

In Frankrijk is zelfs bezit strafbaar. Wellicht in meer landen, maar dat zou ik zo even niet weten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...